تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

جهاد تبیین ضرورتی غیرقابل‌انکار در جنگ شناختی دشمن است

  • کد خبر : 23460
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
جهاد تبیین ضرورتی غیرقابل‌انکار در جنگ شناختی دشمن است

امام‌جمعه میاندوآب گفت: باید در میدان مبارزه اعتقادی با دشمنان، با قاطعیت و قدرت وارد میدان شده و دشمن را با جهاد تبیین در این زمینه مأیوس کرد و شکست داد.

به گزارش اروم نیوز به نقل از زرین خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به اینکه دوره کنونی به دوران امام صادق (ع) شباهت دارد، اظهار کرد: دوران اول انقلاب مانند دوران امام حسین (ع) و مبارزه با طاغوت ظاهری بود که باید با آن مقابله می‌کردی تا اسلام را زنده نگه داشت.

امام‌جمعه میاندوآب افزود: در اول انقلاب و در دوران دفاع مقدس نیز مردم ایران اسلحه به دست گرفته و بانوان در پشت‌جبهه‌ها به مبارزه با دشمن پرداختند.

وی گفت: اما در دوران کنونی که فتنه‌ها و توطئه‌ها فرهنگی بوده و دشمن‌رو به شبهه‌افکنی آورده است، باید مانند دوران امام صادق (ع) عمل کرد و به مبارزه با دشمن پرداخت.
حسن‌زاده با بیان اینکه جهاد تبیین راه مبارزه با فتنه‌ها فرهنگی، شبهه‌افکنی‌ها و شبیخون فرهنگی دشمن است، تصریح کرد: باید امروز قلم‌به‌دست گرفت و در مقابل شبهه‌افکنی‌های دشمنان ایستاد و شبانه‌روزی به جهاد تبیین پرداخت.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه دشمن از جنگ نظامی مأیوس شده است، اظهار کرد: دشمن به‌خوبی می‌داند که با اولین شلیک، نابودی خود را رقم زده است و لذا از راه فرهنگی و شبهه‌افکنی وارد میدان شده است و در مقابله با این توطئه دشمنان باید جهاد تبیین را در دستور کار قرار داد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از چند سال گذشته جهاد تبیین را مطرح و بر آن تأکید فرموده‌اند، گفت: دشمن شبانه‌روز در راه دستیابی به اهداف خود تلاش می‌کند و برای اینکه دشمن به هدف خود دست نیابد و منویات رهبری مبنی بر جهاد تبیین تحقق یابد باید همه به وظیفه خود در این زمینه عمل کنند.

حسن‌زاده با تأکید بر اینکه باید در مقابل دشمن محکم ایستاد و عقب‌نشینی نکرد، افزود: باید شبانه‌روز و با الگوگیری از امام صادق (ع) تلاش کرد و خوشبختانه در این زمینه نیز کتب خوبی نگاشته شده و البته همه باید به رسالت خویش عمل کنند.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه جهاد تبیین ضرورتی غیرقابل‌انکار در جنگ شناختی دشمن است، اظهار کرد: باید در میدان مبارزه اعتقادی با دشمنان، با قاطعیت و قدرت وارد میدان شده و دشمن را در این زمینه نیز عقب راند و شکست داد.

وی با بیان اینکه دشمن از ترویج فرهنگ و مکتب حاج‌قاسم هراس دارد، گفت: با توسل به این مکتب می‌توان بر جریان تحریف دشمن غلبه کرد.

حسن‌زاده هم چنین با اشاره به فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم (ص)، افزود: تبیین سیره و جایگاه پیامبر اکرم (ص) ضرورت دارد.

امام‌جمعه میاندوآب هم چنین با تقدیر از تلاش نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی، تصریح کرد: امنیت و آرامش کنونی ما مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های و جان‌فشانی‌های نیروهای جان‌برکف امنیتی، نظامی و انتظامی است و لذا باید آن را قدر بدانیم.

وی هم چنین با اشاره به‌روز آتش‌نشانی، از خدمات و تلاش‌های کارکنان زحمت‌کش آتش‌نشانی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=23460

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.