تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی خبر داد:

توزیع ۴۲ هزار پرس غذا در عید غدیر

  • کد خبر : 61940
  • ۰۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
توزیع ۴۲ هزار پرس غذا در عید غدیر
مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری جشن‌های غدیر در استان آذربایجان غربی گفت: پخت ۴۲۶ هزار پرس غذای گرم، برپایی دیگ‌های بزرگ نذری، راهپیمایی و جشن‌های خیابانی از جمله برنامه‌های جشن غدیرخم در استان خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «اروم نیوز»، حجت‌الاسلام منصور امامی در نشست خبری با اصحاب رسانه به اهمیت عید غدیر خم به عنوان نماد وحدت و اتحاد امت اسلامی پرداخت و افزود که این مناسبت، به عنوان روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی نیز نامگذاری شده است، همزمان با سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی که به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۶۰ تأسیس شد.

امامی بیان کرد: در شرایطی که دشمنان اسلام به دنبال ترویج فرهنگ غربی و ضدمذهبی در بین جوانان هستند، فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی از اهمیت دوچندانی برخوردار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی به برگزاری محافل قرآنی، تفسیر قرآن، طرح‌های ملی زندگی با آیه‌ها، تجلیل از فعالان قرآنی و چاپ آثار قرآنی اشاره کرد که از جمله فعالیت‌های اصلی این سازمان در استان آذربایجان‌غربی بوده است.

وی ادامه داد: برگزاری همایش‌ها و جشن‌های مذهبی، سرمایه‌گذاری در هیات‌های مذهبی، راه‌اندازی شورای بانوان و برنامه‌های تحت عنوان «زیر سایه خورشید» نیز از دیگر فعالیت‌های این سازمان بوده است.

امامی با بیان اینکه برگزاری جشن‌های غدیر خم، از جمله پخت ۴۲۶ هزار پرس غذای گرم، برپایی دیگ‌های بزرگ نذری، راهپیمایی و جشن‌های خیابانی نیز در برنامه‌های این منطقه قرار دارد، تصریح کرد: این سازمان باید با استفاده از روش‌های نوین و خلاقانه، به ترویج معارف اسلامی در بین نسل جوان بپردازد. امیدواریم که سازمان تبلیغات اسلامی در آینده نیز به فعالیت‌های خود در راستای ترویج و تبلیغ اسلام ناب محمدی (ص) ادامه دهد و در این مسیر موفق و پیروز باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=61940

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.