تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

تمام تلاش دولت برای رفع کاستی‌ها و مشکلات مردم است

  • کد خبر : 17614
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
تمام تلاش دولت برای رفع کاستی‌ها و مشکلات مردم است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی گفت: تمام اقدامات دولت متناسب با نیازهای مردم بوده و برای رفع کاستی‌ها و مشکلات تلاش می‌کند.

به گزارش اروم نیوز به نقل از زرین خبر، جعفر ذوالفقاری در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت در شهرستان میاندوآب با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی در تأمین امنیت غذایی، گفت: یکی از بحث‌های مهم در سلامت و امنیت غذایی رصد و پایش داده‌ها بوده که مبنای برنامه‌ریزی قرار می‌گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی افزود: آمار و داده‌های کشاورزی نیز پایه و اساس برنامه‌ریزی‌های اصولی و تصمیم‌گیری‌ها در حوزه امنیت غذایی بوده و از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی با تأکید بر اینکه باید در راستای توسعه بخش کشاورزی و صیانت از امنیت غذایی، تلاش کنیم، گفت: فعالیت کشاورزان و مدیران بخش کشاورزی در عرصه‌های تولید منجر به تولید محصولات کشاورزی مطابق با استانداردها و برند مورد قبول نظام بین‌الملل باشد.

ذوالفقاری در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت، تصریح کرد: هفته دولت سرفصل جدیدی را برای دولتمردان ایجاد می‌کند که با عزم راسخ، اخلاص عمل و ارتباط دقیق و بسیار مردمی و با الگوگیری از شهیدان رجایی و باهنر که در دل‌ها و اذهان مردم برای همیشه ماندگار شدند، با گام‌های استوار در مسیر انقلاب و توسعه اقتصاد کشور حرکت کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه دولت سیزدهم در مسیر خدمت به مردم قدم برداشته و در این راستا دولتمردان شب و روز ندارند، تصریح کرد: تمام اقدامات دولت متناسب با نیازهای مردم بوده و برای رفع کاستی‌ها و مشکلات تلاش می‌کند.

وی افزود: عزم دولت سیزدهم در مسیر خدمت به مردم و رفع چالش‌ها و کاستی‌های موجود در حوزه‌های مختلف راسخ است و در این راستا نیز در هفته دولت امسال بهره‌برداری از طرح‌های کوچک و بزرگی را در نقاط مختلف کشور شاهد هستیم.

ذوالفقاری با بیان اینکه استان آذربایجان غربی یکی از زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های عظیم بخش اقتصاد کشاورزی کشور است، اظهار کرد: مردم عزیز این استان با اشتیاق کامل در این عرصه‌ها، در زمینه تولید محصولات کشاورزی به‌صورت شبانه‌روزی تلاش کرده و دولت نیز دراین‌خصوص با حمایت از تولیدکنندگان و کشاورزان نقش مدیریتی ایفا می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی به ظرفیت و اهمیت بخش کشاورزی در میاندوآب اشاره و تصریح کرد: شهرستان میاندوآب با ظرفیت تعیین‌کننده خود در بخش کشاورزی به‌عنوان قطب توسعه کشاورزی در جنوب استان قلمداد می‌شود.

وی گفت: میاندوآب نقش محوری برای خود استان و ظرفیت‌هایی برای پاسخ‌گویی به نیازهای خارج از استان داشته و لازم و ضروری است تا با یک برنامه‌ریزی منسجم و خستگی‌ناپذیر از ظرفیت‌های حقیقی موجود در شهرستان در راستای توسعه میاندوآب و جنوب استان استفاده شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری آذربایجان غربی به مناسبت هفته دولت در سفری یک‌روزه میهمان مردم میاندوآب شد و در این سفر به همراه مهدی عیسی زاده نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی یک واحد بوجاری غلات، هشت واحد مسکن مددجویی، یک باب مدرسه شش کلاسه و یک کارگاه تولید قطعات خودرو را افتتاح کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=17614

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.