تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

بیش از 5 هزار دانش‌آموز مهابادی در سامانه هوشمند سرویس مدارس ثبت‌نام کردند

  • کد خبر : 20663
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲:۱۰
بیش از 5 هزار دانش‌آموز مهابادی در سامانه هوشمند سرویس مدارس ثبت‌نام کردند

به گزارش پایگاه خبری اروم نیوز؛ شیرکو نورانی رئیس سازمان حمل‌ونقل شهرداری مهاباد در گفتگو با خبرنگار هالان-۲۴ با اشاره به افزایش متقاضیان سرویس مدارس در جلسه شرکت‌های حمل نقل و خدمات‌رسانی مدارس اظهار کرد: بر اساس آخرین آماری که در سامانه سپند ثبت‌نام به‌عمل‌آمده ۴۲ دستگاه مینی‌بوس، ۲۰ دستگاه اتوبوس و ۲ شرکت سواری […]

به گزارش پایگاه خبری اروم نیوز؛ شیرکو نورانی رئیس سازمان حمل‌ونقل شهرداری مهاباد در گفتگو با خبرنگار هالان-۲۴ با اشاره به افزایش متقاضیان سرویس مدارس در جلسه شرکت‌های حمل نقل و خدمات‌رسانی مدارس اظهار کرد: بر اساس آخرین آماری که در سامانه سپند ثبت‌نام به‌عمل‌آمده ۴۲ دستگاه مینی‌بوس، ۲۰ دستگاه اتوبوس و ۲ شرکت سواری حمل‌ونقل برای فعالیت در بخش سرویس مدارس ثبت‌نام کرده‌اند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر پنج هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز در این شهرستان متقاضی استفاده از سرویس‌های مدارس هستند همچنان این رویه روبه‌افزایش است.
رئیس سازمان حمل‌ونقل شهرداری مهاباد بیان کرد: تعداد خودروهایی که مایل به فعالیت در حوزه خدمات‌رسانی مدارس هستند، محدود است و برای اینکه این فعالیت به‌خوبی انجام شود، هماهنگی‌ها باید قبل از شروع سال تحصیلی انجام شود.

وی افزود: سرویس‌های مدارس به دلیل اهمیت ویژه‌ای که در تأمین ایمنی و امنیت ایاب‌وذهاب دانش‌آموزان دارند،نیاز به برنامه‌ریزی اصولی و تدابیر اساسی دارند.

شیرکو نورانی اظهار کرد: قیمت‌گذاری سرویس‌های مدارس شهرستان در سال تحصیلی جدید در دو نوبت انجام می شود. نوبت اول در چهار ماه اول بوده و نرخ مصوب اعلام شده برای سرویس‌های مینی‌بوس و اتوبوس ۳۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

در چهارماهه دوم این قیمت به ۴۰۰ هزار تومان افزایش داده می‌شود، قیمت کرایه سرویس‌های ون نیز در چهارماهه اول ۴۵۰ هزار تومان و در چهارماهه دوم ۴۸۰ هزار تومان خواهد بود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=20663

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.