تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

بارش باران در راه آذربایجان غربی / دمای هوا تا ۴ درجه کاهش می‌یابد

  • کد خبر : 12341
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
بارش باران در راه آذربایجان غربی / دمای هوا تا ۴ درجه کاهش می‌یابد

مهدی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار اروم نیوز با بیان اینکه، از امروز شاهد بارش باران در استان خواهیم بود، اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و باتوجه‌به عبور امواج بارشی از نیمه شمالی و مرکزی استان در ساعت بعدازظهر شاهد افزایش ابر و وزش باد خواهیم بود. وی افزود: در مناطق مستعد […]

مهدی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار اروم نیوز با بیان اینکه، از امروز شاهد بارش باران در استان خواهیم بود، اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و باتوجه‌به عبور امواج بارشی از نیمه شمالی و مرکزی استان در ساعت بعدازظهر شاهد افزایش ابر و وزش باد خواهیم بود.

وی افزود: در مناطق مستعد استان نیز شاهد بارش تگرگ، رعدوبرق و باد خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی بیان کرد: این شرایط ناپایدار جوی تا اواسط هفته جاری در این مناطق ادامه خواهد داشت.

کریمی تصریح کرد: احتمال آب‌گرفتگی معابر به طور موقت و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های استان به‌رغم کم‌بودن میزان بارش‌ها وجود دارد.

وی گفت: از توقف و تردد در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها و ساختمان‌های نیمه‌کاره و مرتفع به دلیل احتمال وقوع رعدوبرق خودداری کنند.

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی افزود: پیش‌بینی می‌شود دمای هوای شهرستان ارومیه در خنک‌ترین ساعت به ۱۷ درجه و در گرم‌ترین ساعات به ۳۰ درجه سانتیگراد برسد.

وی عنوان کرد: طی 24 ساعت گذشته دمای هوای ارومیه در خنک‌ترین ساعت  14 و در گرمترین ساعت 32 درجه سانتیگراد گزارش شده است.

کریمی تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان مهاباد با ۳۶ درجه گرم‌ترین و تخت‌سلیمان با ۱۰ درجه سانتیگراد خنک‌ترین شهر استان بود.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=12341

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.