تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

اهدای ۵۱ سری جهیزیه به نوعروسان بوکانی

  • کد خبر : 16608
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
اهدای ۵۱ سری جهیزیه به نوعروسان بوکانی

با حضور جمعی از مسئولان در بوکان، ۵۱ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در این شهرستان اهدا شد.

به گزارش اروم نیوز، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)  بوکان در گفتگو با خبرنگار کانی پرس، گفت: کمیته امداد با هم‌افزایی خیرین و در راستای تشویق جوانان به ازدواج، امروز دوشنبه تعداد ۵۱ سری جهیزیه به مددجویان خود اهدا می‌کند.

سعدی خزمه افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بوکان با هم‌افزایی خیران و در راستای تشویق جوانان به ازدواج و زوج‌های جوان به فرزندآوری و سیاست جوانی جمعیت از ابتدای سال گذشته تاکنون ۲۱۰ سری جهیزیه را به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان اهدا کرده است.

وی با اشاره به توزیع و اهدای ۵۱ سری جهیزیه به مددجویان واجد شرایط، افزود: جهیزیه‌های اهدایی از سوی کمیته امداد شامل یخچال، تلویزیون، گاز خوراک‌پزی، جاروبرقی و لباس‌شویی است که به نوعروسان دارای شرایط تقدیم شد.

خزمه عنوان کرد: در سال گذشته نیز ۱۴۰ مورد جهیزیه از طرف این نهاد به نوعروسان تحت پوشش اهدا شد که ۴۰ مورد آن از طرف خیرین شهرستان بود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان بوکان افزود: پرداخت تسهیلات به‌صورت قرض‌الحسنه یکی دیگر از برنامه‌های تشویقی این نهاد برای خانواده‌ها جهت استقبال از فرزندآوری بیشتر است که به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد پرداخت می‌شود.

خزمه با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه‌های حمایتی و تشویقی کمیته امداد برای خانواده‌ها در راستای جوانی جمعیت و باتوجه‌به نهضت خانه‌دارشدن خانواده‌های کم‌درآمد ساخت خانه است، گفت: کمیته امداد طی سال گذشته و با همکاری سپاه پاسداران طی سال گذشته ۴۵ واحد مسکونی را احداث و به مددجویان تحویل داده است.

وی با قدردانی از مشارکت خیران و مردم نیک‌اندیش شهرستان بوکان در پرداخت صدقات و کمک‌های خود، خاطرنشان کرد: طی سال گذشته و با حمایت‌های خیرین و منابع مالی کمیته امداد به ۹۰۰ نفر از مددجویان در راستای خوداشتغالی تسهیلات کم‌بهره به ارزش کلی ۶۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.

خزمه عنوان کرد: در سال گذشته علاوه بر کمک‌های غیرنقدی خیرین، ۱۵ میلیاردریال در راستای حمایت از دانش‌آموزان تحت پوشش به این نهاد کمک کردند که این مهم بیش از ۲ هزار دانش‌آموز را از ترک تحصیل نجات داد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بوکان ادامه داد: هم اکنون بیش از ۶ هزار خانوار در سطح شهرستان تحت پوشش این نهاد هستند که این مهم نقش خیرین که همیشه و در همه حال یار و یاور ما بوده اند را دو چندان می‌کند.

خزمه تصریح کرد: در سال جاری کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای توجه به خود اشتغالی مدد جویان امید‌وار است بتواند به بیش از ۱۰۰ نفر وام خود اشتغالی اهدا کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=16608

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.