تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

انجام ۲۳۰۰ مورد بازدید کیفی از مجاری عرضه سوخت در جنوب آذربایجان غربی

  • کد خبر : 11587
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۰۰
انجام ۲۳۰۰ مورد بازدید کیفی از مجاری عرضه سوخت در جنوب آذربایجان غربی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: در سه‌ماهه نخست امسال تعداد دو هزار و ۳۰۰ مورد بازدید کنترل کیفی از ۱۷۵ مخزن فعال مجاری عرضه سوخت با استفاده از کیف سیار آزمایش و کنترل کمیت در جنوب آذربایجان غربی انجام‌گرفته است.

به گزارش اروم نیوز، سید جواد فیض حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار زرین‌خبر با اشاره به تداوم اجرای خط‌مشی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، اظهار کرد: تحقق اصل رعایت صیانت از حقوق شهروندی و ضرورت حفظ استانداردهای صنعتی باهدف نظارت بر استمرار سوخت‌رسانی مطلوب، جلوگیری از هرگونه آلودگی فرآورده‌های نفتی و رفع احتمالی نقص تلمبه‌ها در جهت خدمت‌رسانی مطلوب با رعایت استانداردهای کمی و کیفی به شهروندان در اولویت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی قرار دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب افزود: در این راستا در سه‌ماهه نخست امسال تعداد دو هزار و ۳۰۰ مورد بازدید کنترل کیفی از ۱۷۵ مخزن فعال مجاری عرضه سوخت با استفاده از کیف سیار آزمایش و کنترل کمیت در جنوب آذربایجان غربی انجام‌گرفته است.

وی با اشاره به بازدیدهای میدانی، کارشناسان واحد مهندسی منطقه میاندوآب با حضور و نظارت کارشناسان اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی آذربایجان غربی، گفت: در این زمینه یک هزار و ۸۰۰ مورد آزمایش کمی از ۶۰۰ تلمبه موجود در مجاری عرضه در سطح منطقه میاندوآب در سه‌ماهه نخست امسال انجام شده است.

فیض حسینی تصریح کرد: کارشناسان کنترل و کیفیت منطقه به‌صورت محسوس و نامحسوس و مستمر با تجهیزات آزمایشگاهی به مجاری عرضه فرآورده‌های نفتی تحت پوشش منطقه مراجعه و مواردی نظیر آزمایش وزن مخصوص و آب‌یابی در جایگاه‌های سوخت رامورد بررسی قرار می‌دهند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب اظهار کرد: با برنامه‌ریزی کارشناسان منطقه میاندوآب و تلاش شبانه‌روزی صاحبان مجاری عرضه و شرکت‌های حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی، عرضه سوخت به‌صورت مطلوب و بدون هیچ‌گونه وقفه‌ای در سطح هشت شهر جنوب آذربایجان غربی ادامه دارد.

وی گفت: باتوجه‌به مسافرت‌های تابستانی، شهروندان می‌توانند در صورت داشتن هرگونه انتقاد و پیشنهاد از نحوه ارائه خدمات عرضه فرآورده‌های نفتی در مجاری عرضه سوخت جنوب استان به‌صورت شبانه‌روزی با سامانه مرکز پاسخگویی ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و یا با شماره‌تلفن ۴۵۳۵۸۶۶۹-۰۴۴ پیام‌گیر منطقه میاندوآب تماس حاصل کرده تا دراسرع‌وقت نسبت به درخواست آنها رسیدگی شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=11587

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.