تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

اعضای باند سارقان خودرو در ارومیه دستگیر شدند

  • کد خبر : 17858
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
اعضای باند سارقان خودرو در ارومیه دستگیر شدند

سرهنگ صادق شکری در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز؛ در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو، موضوع در دستور کارویژه کارآگاهان پلیس آگاهی انتظامی استان قرار گرفت. وی افزود: کارآگاهان در نهایت رد پای یک باند 3 نفره از سارقان سابقه‌دار را در این سرقت‌ها به دست آورده […]

سرهنگ صادق شکری در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز؛ در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو، موضوع در دستور کارویژه کارآگاهان پلیس آگاهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در نهایت رد پای یک باند 3 نفره از سارقان سابقه‌دار را در این سرقت‌ها به دست آورده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، این افراد را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان با اشاره به اینکه دراین‌خصوص سه متهم دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات صورت‌گرفته به 15 فقره سرقت خودرو در شهرهای ارومیه و کرج اعتراف کردند که دراین‌خصوص پنج دستگاه خودروی سرقتی از آنان کشف و متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ شکری در پایان خاطرنشان کرد: از همشهریان عزیز تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را دراسرع‌وقت از طریق شماره‌تلفن 110 به پلیس اطلاع و همچنین شماره‌تلفن 197 پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادها و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس است.

به گزارش اروم نیوز؛ مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج‌گانه انتظامی آذربایجان غربی است.

شماره‌تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت هرگونه نظرات، پیشنهادات و تقدیر همشهریان از عملکرد پلیس است و همچنین شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را ازطریق سامانه ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=17858

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.