تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

اربعین تقویت کننده وحدت شیعه و سنی است

  • کد خبر : 16290
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۲۸
اربعین تقویت کننده وحدت شیعه و سنی است

به گزارش پایگاه خبری اروم نیوز؛ ماموستا فریق حاجی عالم اهل‌سنت شهرستان اشنویه در گفت‌وگو با خبرنگار شنو خبر ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، پیاده‌روی در این مراسم را یک توفیق عظیم و وصف‌ناپذیر دانست و اظهار داشت: یکی از نشانه‌های انسان مؤمن، زیارت حضرت سیدالشهدا(ع) در روز اربعین است. وی با اشاره به فرموده‌ای […]

به گزارش پایگاه خبری اروم نیوز؛ ماموستا فریق حاجی عالم اهل‌سنت شهرستان اشنویه در گفت‌وگو با خبرنگار شنو خبر ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، پیاده‌روی در این مراسم را یک توفیق عظیم و وصف‌ناپذیر دانست و اظهار داشت: یکی از نشانه‌های انسان مؤمن، زیارت حضرت سیدالشهدا(ع) در روز اربعین است.

وی با اشاره به فرموده‌ای از امام صادق(ع) گفت: کسى که با پای پیاده به زیارت امام حسین(ع) برود خداوند برای هر قدمى که برمی‌دارد یک حسنه برایش نوشته و یک گناه از او محو کرده و یک درجه مرتبه‌‌اش را بالا مى‌برد.

وی با بیان ایکه اهل سنت و همه امت اسلامی پایبند واقعی به راه و روش مکتب سیدالشهدا(ع) بوده و شرکت در پیاده‌روی اربعین هیچ مشکلی ندارد، عنوان کرد: واقعه کربلا آن چنان سخت و تلخ است که دلِ هر انسانی را به درد می‌آورد و ای کاش تاریخ چنین روزی را برای ما به‌جا نمی‌گذاشت.

ماموستا فریق حاجی ابراز داشت: زیارت مزار امام حسین(ع) سابقه طولانی داشته و زائران داخلی و خارجی از شیعه و سنی سختی راه را به جان خریده و در این ایام و امروز نیز از مرزهای شش گانه کشور به ویژه مرز تمرچین به آن مکان مقدس و نورانی مشرف شده و پاداش خود را می‌گیرند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=16290

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.