تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

۴۰ دستگاه اتوبوس زائران اربعین را به مرز تمرچین می‌برد

  • کد خبر : 17549
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۰۵
۴۰ دستگاه اتوبوس زائران اربعین را به مرز تمرچین می‌برد

ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز، در ارتباط با اقدامات انجام شده برای اعزام کاروان‌ها از ارومیه به مراسم معنوی اربعین، اظهار کرد: ۴۰ اتوبوس رایگان از ارومیه برای انتقال زائران اربعین حسینی به مرز تمرچین اختصاص‌یافته است. وی تصریح کرد: روزانه دو سرویس به‌صورت رایگان با ظرفیت ۲۵ صندلی در ساعت ۹:۳۰ صبح […]

ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز، در ارتباط با اقدامات انجام شده برای اعزام کاروان‌ها از ارومیه به مراسم معنوی اربعین، اظهار کرد: ۴۰ اتوبوس رایگان از ارومیه برای انتقال زائران اربعین حسینی به مرز تمرچین اختصاص‌یافته است.

وی تصریح کرد: روزانه دو سرویس به‌صورت رایگان با ظرفیت ۲۵ صندلی در ساعت ۹:۳۰ صبح توسط اتوبوس‌های vip به پایانه مرزی تمرچین اعزام و امکان افزایش سرویس‌های انتقال زائران به پایانه مرزی تمرچین در ساعات بعدازظهر نیز فراهم است.

پایگاه مقاومت بسیج الحدید ارومیه بیان کرد: بر اساس اعلام اداره کل راهداری استان، نرخ کرایه از پایانه مرزی تمرچین تا اربیل ۱۳ دینار معادل ۳۳۰ هزار تومان و از اربیل تا الحسینه ۲۰ دینار معادل ۶۰۰ هزار تومان است.

گفتنی است، مرز تمرچین امسال، ظرفیت پذیرش ۵۰۰ هزار زائر اربعین را داشته و تمام امکانات و ظرفیت‌های مرزی از جمله گیت‌های بازرسی، پارکینگ‌های آماده، موکب‌های پذیرایی و اسکان زائران و دیگر امکانات لازم در این مرز تعبیه شده است.

همچنین با ایجاد شرایط مناسب برای تردد زائران داخلی و خارجی از مرز تمرچین و کاهش نرخ حمل‌ونقل در این مسیر، تردد زائران پیاده‌روی اربعین حسینی از این مرز افزایش یافت.

علاوه‌برآن، ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) روز گذشته، در اطلاعیه‌ای از زائران خواست که به‌خاطر آب‌وهوای معتدل شمال غرب کشور، مرزهای تمرچین را برای ورود به عراق انتخاب کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=17549

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.