مدیرعامل شرکت گاز آذربایجانغربی گفت: کورههای آجرپزی استان در صورت کاهش مصرف گاز و صرفهجویی در مصرف انرژی، میتوانند گاز مازاد ذخیرهشده خود را در بورس انرژی عرضه کرده و از این طریق به درآمدزایی برسند.
معاون توسعه مدیریت منابع و برنامهریزی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: هدفگذاری دانشگاه علوم پزشکی کاهش ۱۵ تا ۲۰ درصدی مصرف انرژی در واحدهای تابعه تا پایان سال است.