مدیر آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: همزمان با هفته صرفهجویی در مصرف آب، کودکان و نوجوانان شهر قطور در یک برنامه آموزشی با راهکارهای مدیریت مصرف و صرفهجویی در آب آشنا شدند.