نمی دانم چرا در روزهایی مثل هفدهم خرداد هیچ کس به فکر دیپلماسی و گفتگو نمی افتد و همه نگاهها به سمت دستان گره گشای پاسداران انقلاب اسلامی معطوف میشود؟
در روزهای اخیر شاهد بودیم که مسئولین مختلف کشوری و استانی با حضور در مناطق مختلف بحران زده به ابراز همدردی با مردم این مناطق پرداختند. اما آیا همدردی با سیلزدگان آنهم با لباس پلوخوری ممکن است؟!