مدیر آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: همزمان با هفته صرفهجویی در مصرف آب، کودکان و نوجوانان شهر قطور در یک برنامه آموزشی با راهکارهای مدیریت مصرف و صرفهجویی در آب آشنا شدند.
فرماندار خوی گفت: عملیات گازرسانی به قطور خوی در نقطه صفر مرزی کشور با حضور مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران آغاز شد.