در جنگ رمضان، آمریکا به دنبال خروج از باتلاق ایران، رژیم صهیونیستی خواهان ادامه جنگ با هزینه آمریکا، ایران و محور مقاومت پیروز واقعی میدان و مذاکره، و کشورهای حاشیه خلیج فارس نگران از معادلات جدید منطقه هستند.
یک کارشناس مسائل سیاسی و بینالمللی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی بازنده جنگ رمضان بودند، گفت: جنگ رمضان، جایگاه هژمونی آمریکا را در بین افکار عمومی جهان، به شدت تقلیل داد.
مطلوب آمریکا لیبی سازی ایران خواهد بود که از هر طریقی برای رسیدن به آن تلاش میکند.