تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

هدف اصلی دشمن، تضعیف روحیه ایمان و امید مردم است

  • کد خبر : 17191
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
هدف اصلی دشمن، تضعیف روحیه ایمان و امید مردم است

به گزارش پایگاه خبری حرف؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نمازجمعه ارومیه ضمن دعوت مردم به تقوای الهی و دوری از محرمات و با تبریک هفته دولت اظها کرد: دولت سیزدهم در میدان جنگ ترکیبی کشور را اداره کرده است، این جنگ در عرصه‌های مختلف نظیر اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و […]

به گزارش پایگاه خبری حرف؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نمازجمعه ارومیه ضمن دعوت مردم به تقوای الهی و دوری از محرمات و با تبریک هفته دولت اظها کرد: دولت سیزدهم در میدان جنگ ترکیبی کشور را اداره کرده است، این جنگ در عرصه‌های مختلف نظیر اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی وجود دارد.

وی افزود: با تلاش دولت و ریل‌گذاری بلندمدت اقتصادی دولت مردمی، در حال حاضر رشد اقتصادی کشور به ۴.۴ درصد رسید که یک توفیق بزرگ است.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه امنیت مهمترین مسئله برای هر کشور است، گفت: بدون بدون امنیت دانشگاه و حوزه و علم و فناوری و اقتصاد معنا ندارد.

وی اظهار کرد: دشمن به‌دنبال ایجاد بحران در امنیت کشور است بنابراین برای حفظ امنیت کشور باید وحدت ملی و یکپارچگی خود را حفظ کنیم.

قریشی با بیان اینکه، هدف اصلی دشمن، تضعیف روحیه ایمان و امید مردم است، افزود: دشمنان در طول تاریخ به دنبال این بودند که  ایران را از نظر سیاسی و اقتصادی منزوی کند اما با عنایات خداوند و همت ملت و دولت، ایران توانسته با کشورهای آفریقایی و آمریکایی و همسایه با اقتدار ارتباط برقرار کند و عضو گروه‌های بزرگ اقتصادی شود.

وی با بیان اینکه، اربعین یک حرکت بزرگ سیاسی و عبادی است ، تصریح کرد:  مرز تمرچین در آذربایجان‌ غربی از چند ماه گذشته برای عبور بیش از ۵۰۰ هزار زائر آماده شده است تا زائران اباعبدالله الحسین بدون دغدغه و با سلامتی از آن عبور کنند‌

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=17191

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.