تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

۵۳ پروژه در هفته دولت در میاندوآب به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر : 17263
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۲۹
۵۳ پروژه در هفته دولت در میاندوآب به بهره‌برداری می‌رسد

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه میاندوآب گفت: امسال هم‌زمان با هفته دولت در شهرستان میاندوآب، ۵۳ پروژه عمرانی، آموزشی، خدماتی، کشاورزی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

به گزارش اروم نیوز، محمدرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار زرین خبر با تبریک هفته دولت به‌تمامی دولتمردان، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، برنامه‌های متنوعی در شهرستان میاندوآب در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف پیش‌بینی‌شده است.

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه میاندوآب افزود: امسال هم‌زمان با هفته دولت در شهرستان میاندوآب، ۵۳ پروژه عمرانی، آموزشی، خدماتی، کشاورزی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

وی گفت: از این تعداد ۲۴ پروژه عمرانی، چهار پروژه آموزشی، دو پروژه بهداشتی، درمانی، سه پروژه تولیدی صنعتی و ۲۰ پروژه نیز خدماتی و کشاورزی است.

رضایی تصریح کرد: این پروژه‌ها در مجموع با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال و با اشتغال‌زایی حدود ۱۷۰ نفر آماده افتتاح و بهره‌برداری‌شده است.

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه میاندوآب هم چنین از کلنگ‌زنی چهار پروژه نیز خبر داد و اظهار کرد: این چهار پروژه نیز شامل سه پروژه سالن ورزشی روباز در روستاهای گنج‌آباد، گرده رش و شهر بکتاش و یک پروژه در حوزه راه و بهسازی و آسفالت محور روستای للکلو است.

وی گفت: این پروژه‌ها نیز جمعاً با اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی و عملیات احداث آنها شروع می‌شود.

رضایی هم چنین با بیان اینکه بزرگ‌ترین افتخار و رویکرد دولت سیزدهم رسیدگی به اقشار محروم و مستضعف جامعه است، اظهار کرد: در این راستا نیز برنامه‌های هفته دولت در میاندوآب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و دیدار با محرومان و مستضعفان و خانواده‌های معظم شهدا شروع شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=17263

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.