تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در میاندوآب توزیع شد

  • کد خبر : 11249
  • ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در میاندوآب توزیع شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب گفت: ۵۰۰ پرس غذای نذری بین نیازمندان به مناسبت عید سعید غدیر خم در این شهرستان توزیع شد.

به گزارش اروم نیوز، سرمست چوپان نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با تبریک عید سعید غدیر خم، اظهار کرد: به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم، ۵۰۰ پرس غذای نذری بین نیازمندان توزیع شد.

 رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب افزود: این غذای نذری به همت خیرین کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تدارک‌دیده‌شده بود که پس از طبخ و آماده‌سازی بین نیازمندان تحت پوشش توزیع شد.

 وی گفت: هم چنین به مناسبت عید سعید غدیر خم، یک باب مسکن مددجویی نیز با حضور مسئولان شهرستان افتتاح و تحویل خانواده مددجو شد.

 چوپان نژاد تصریح کرد: تجلیل از سادات خیر کمیته امداد امام خمینی (ره) از دیگر برنامه‌هایی بود که به این مناسبت در میاندوآب، چهاربرج و باروق اجرا شد.

 رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب با تقدیر و تشکر از ستاد خیرین و کمک‌های مردمی به این نهاد، اظهار کرد: خیرین نیکوکار میاندوآبی همواره یار و مددکار ما بوده و هستند در راستای رفع نیازهای محرومان و اقدامات خداپسندانه قدم برداشته‌اند و امیدواریم همیشه یارویاور ما باشند.

 انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=11249

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.