تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

۵۰۰ قطعه زمین به خانوارهای دارای ۳ فرزند آذربایجان غربی واگذار شد

  • کد خبر : 11268
  • ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۳۰
۵۰۰ قطعه زمین به خانوارهای دارای ۳ فرزند آذربایجان غربی واگذار شد

سید محسن حمزه لو در گفت‌وگو با خبرنگار اروم نیوز؛ از اجرای طرح جوانی جمعیت به متقاضیان واجدالشرایط در استان خبر داد و اظهار کرد: یکی از برنامه‌های دولت برای تأمین مسکن اقشار جامعه در قالب طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، واگذاری زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر است. وی افزود: […]

سید محسن حمزه لو در گفت‌وگو با خبرنگار اروم نیوز؛ از اجرای طرح جوانی جمعیت به متقاضیان واجدالشرایط در استان خبر داد و اظهار کرد: یکی از برنامه‌های دولت برای تأمین مسکن اقشار جامعه در قالب طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، واگذاری زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر است.

وی افزود: بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر استان در اولویت دریافت زمین برای ساخت مسکن هستند.

حمزه لو بیان کرد: طبق تکالیفی از سوی وزارت راه و شهرسازی ابلاغ شده بود مقرر شده است برای ۲۰۰ نفر از متقاضیان که در سامانه طرح‌های حمایتی راه و شهرسازی ثبت‌نام کرده‌اند، زمین تخصیص داده شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده برای ۵۰۰ نفر از متقاضیان در استان زمین واگذار شده است.

حمزه لو تصریح کرد: بر اساس ارزیابی‌ها صورت‌گرفته در جلسه شورای‌عالی مسکن، اداره کل راه و شهرسازی در واگذاری زمین به افراد واجدشرایط، رتبه چهارم کشوری را به خودش اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: در قانون جوانی جمعیت، وزارت راه و شهرسازی مکلف شده است به خانوارهای دارای سه فرزند یا بیشتر که متولد ۲۴ آبان ۱۴۰۰ به بعد هستند، ۲۰۰ مترمربع زمین به‌صورت رایگان واگذار کند.

حمزه لو بیان کرد: این اراضی تامین شده در شهرهای مختلف استان و شهر جدید گلمان قرار دارند و مشکلی از بابت تامین زمین وجود ندارد.

وی تصریح کرد: افزایش نیروی جوان و خلاق مسیر یک جامعه را به سمت پویایی و شکوفایی بیشتر تغییر می‌دهد و در مقابل جامعه پیر، طراوت و شادابی خود را از دست می‌دهد.

حمزه لو بیان کرد: به‌طورکلی می‌توان افزایش جمعیت را پیش‌نیاز توسعه پایدار دانست و باید دولت زیر ساخت‌های تحقق این مهم را فراهم آورد. در همین راستا رهبر معظم انقلاب سیاست‌های افزایش جمعیت را ابلاغ کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=11268

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.