تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

۳۲ حلقه مار سمی در مهاباد زنده گیری شد

  • کد خبر : 19357
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۲۷
۳۲ حلقه مار سمی در مهاباد زنده گیری شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: در طول تابستان امسال ۳۲ حلقه مار سمی توسط ماموران آتش‌نشانی‌ مهاباد زنده‌گیری و در دامن طبیعت رها شده است.

به گزارش اروم نیوز، سردار فداکار در گفتگو با هالان-۲۴ اظهارکرد: در طول تابستان امسال ۳۲ حلقه مار سمی که با ورود به خودرو ها و منازل مسکونی و عمومی باعث وحشت شهروندان شده بود. توسط آتش‌نشانی‌های مهاباد زنده‌گیری و در دامن طبیعت رها شده است.

 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد افزود: از ۳۲ حلقه مار سمی ۲۱ حلقه مار در منازل مسکونی و مکان‌های عمومی و ۱۱ حلقه مار هم از داخل موتور خودروهای سواری زنده‌گیری شده است.

وی بیان کرد: امسال به دلیل افزایش پوشش گیاهی و شرایط آب‌وهوایی، ورود حیوانات موذی به‌ویژه خزندگان از جمله مار به مناطق شهری افزایش‌یافته است.

فداکار تصریح کرد: بیشتر این مارها از طریق خودرو های پارک شده در طبیعت به داخل شهر و منازل راه می‌یابند که در این زمینه از شهروندان خواهشمندیم هنگام بازگشت از طبیعت داخل موتور و زیرخودرو های خودشان را بازدید کنند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: از شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده مار در محیط‌های عمومی و داخل منازل، ضمن حفظ خونسردی خود از کشتن و آسیب‌زدن به آن خودداری کرده و بادقت این مار را تعقیب و محل دقیق استقرارش را شناسایی کنند و منتظر بمانند تا گروه مجهز آتش‌نشانی به محل موردنظر برسند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=19357

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.