تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024
مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی خبر داد:

۲ فوتی و مصدوم در محور سلماس

  • کد خبر : 56792
  • ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۵۸
۲ فوتی و مصدوم در محور سلماس
مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور ارومیه به سلماس یک فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت.

حمید محبوبی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «اروم نیوز» اظهار کرد: ساعت ۱۳:۳۶ دقیقه روز شنبه ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۳؛ در محور ارومیه به سلماس (ابتدای شهرک صنعتی فاز سه) یک دستگاه سواری پراید از جاده منحرف و واژگون شد.

وی تصریح کرد: تیم واکنش سریع معاونت امداد ونجات هلال‌احمر استان آذربایجان‌غربی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان آذربایجان‌غربی عنوان کرد: این حادثه یک مصدوم و یک فوتی داشت که مصدومین بعد از رهاسازی، انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل و فوتی نیز به مراجع ذی‌صلاح حاضر در صحنه تحویل داده شد.

وی تصریح کرد: بسياری از حوادث رانندگی بر اثر سرعت زياد و عدم رعايت فاصله مناسب روی می‌دهند، در يک فاصله 100 کيلومتری راننده‌ای که با سرعت 110 کيلومتر در ساعت رانندگی می‌کند تنها 9 دقيقه زودتر از راننده‌ای که با سرعت 95 کيلومتر در ساعت رانندگی می‌کند به مقصد می‌رسد، پس رعايت سرعت مطمئن می‌تواند ضامن سلامتی مسافران در جاده‌ها باشد.

محبوبی ادامه داد: تمامی ماموران پليس راه و پاسگاه‌های پليس راه در جاده‌ها و محورهای اصلی و فرعی استان آماده خدمت‌رسانی هستند و شهروندان در صورت بروز هرگونه مشکل يا سوالی می‌توانند به آنها مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: بستن کمربند ايمنی يک کار تفننی و تشريفاتی نيست چراکه کارآمدی آن در کاهش ضايعات انسانی و جراحات ناشی از حوادث رانندگی به اثبات رسيده است بنابراین يک نياز جدي برای حفظ جان راننده و سرنشينان خودرو است.

محبوبی با اشاره به اینکه رانندگان قبل از سفر برای اطلاع از وضعیت راه‌ها با شماره‌های ۱۱۰ و ۱۴۱ تماس حاصل کنند، تاکید کرد: به رانندگان توصیه می‌شود علاوه بر داشتن زنجیر چرخ و لباس گرم، از سلامت خودرو، برف‌پاکن‌ها، بخاری خودرو، چراغ و لاستیک‌ها و پر بودن باک بنزین اطمینان داشته و سپس با سرعت مطمئنه اقدام به تردد در محورها کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=56792

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.