تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

۲۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در میاندوآب کشف شد

  • کد خبر : 25029
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
۲۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در میاندوآب کشف شد

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: در شش‌ماهه گذشته با اقدامات انجام‌گرفته، بیش از ۲۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

به گزارش اروم نیوز، سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفتگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی شهرستان میاندوآب در شش‌ماهه نخست امسال، اظهار کرد: در شش‌ماهه نخست امسال در مجموع ۲۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات مختلف پلیسی میاندوآب کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: در راستای مبارزه با مواد مخدر، در شش‌ماهه گذشته ۱۴۹ نفر قاچاقچی و توزیع‌کننده مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر میاندوآب دستگیر شده‌اند.

وی گفت: تعداد ۶۸۷ نفر معتاد نیز در شش‌ماهه نخست امسال در میاندوآب جمع‌آوری و به دادسرا و مراکز درمانی معرفی شده‌اند.

رستم پور تصریح کرد: در شش ماه گذشته در زمینه مبارزه با مواد مخدر تعداد ۱۸ دستگاه خودرو و ۱۲ دستگاه موتورسیکلت در میاندوآب توقیف شده‌اند.

فرمانده انتظامی میاندوآب با اشاره به اینکه در راستای مبارزه با سوداگران مرگ طرح‌هایی در زمینه پاک‌سازی نقاط آلوده، کنترل محورهای مواصلاتی و ارتقا امنیت اجتماعی اجرا شده است، افزود: برپایی کلاس آموزشی پیشگیری در مساجد، سطح ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس از جمله اقداماتی بوده که در طول سال در شهرستان میاندوآب به مرحله اجرا در می‌آید.

وی با تأکید بر اینکه نباید از موضوع مواد مخدر و تأثیرات آن بر جامعه به‌راحتی گذشت، گفت: باید در مبارزه با این آسیب اجتماعی که به دنبال منحرف‌کردن جوانان ما است، همه احساس مسئولیت کرده و با آن مقابله کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=25029

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.