تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

یک هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده خوی تحویل داده شد

  • کد خبر : 17248
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
یک هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده خوی تحویل داده شد

به گزارش اروم نیوز به نقل از آذرباخیش جعفر برزگر مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در مناطق زلزله‌زده خوی در گفت گو با خبرنگاران افزود: اقدامات مربوط به ۲ هزار و ۲۰۰ واحد باقی‌مانده نیز با سرعت در حال انجام است که برای پایان آنها با تمام توان در راه خدمت به مردم […]

به گزارش اروم نیوز به نقل از آذرباخیش جعفر برزگر مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در مناطق زلزله‌زده خوی در گفت گو با خبرنگاران افزود: اقدامات مربوط به ۲ هزار و ۲۰۰ واحد باقی‌مانده نیز با سرعت در حال انجام است که برای پایان آنها با تمام توان در راه خدمت به مردم حضور داریم.

وی افزود: در جریان سه زلزله سال گذشته در شهرستان خوی، ۱۳۹ روستا دچار آسیب‌دیدگی شدند که بازسازی و بهسازی این منازل در دستور کار بنیاد مسکن قرار گرفت.

وی اظهار داشت: برای انجام اقدامات مربوط به بازسازی و تعمیر منازل مسکونی آسیب‌دیده در زلزله خوی، ۱۶۳ دستگاه ماشین‌آلات سنگین در منطقه فعال بودند که در کمتر از ۴۰ روز تمام اقدامات را انجام داده و مرحله ساخت منازل آغاز شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه استان در پهنه خطرپذیری بسیار بالا قرار دارد، ادامه داد: تسهیلات ۲۰۰ میلیون‌تومانی برای روستاییان در راستای ساخت و مقاوم‌سازی مسکن اعطا می‌شود و از تمامی روستاییان درخواست داریم تا برای این امر همراه ما باشند.

وی گفت: دراین‌خصوص تاکنون ۱۲ هزار نفر به بانک معرفی شده‌اند و محدودیت در زمینه تعداد متقاضیان نداریم.

بزرگر تأکید کرد: طبق مصوبه هیئت دولت هر گونه مشکلی در راستای اعطای تسهیلات نمی‌تواند مانع از پرداخت تسهیلات باشد و بانک‌ها مکلف به پرداخت وام به روستاییان هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=17248

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.