تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

کشف 5 کیلو مواد مخدر در پیرانشهر

  • کد خبر : 26548
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶
کشف 5 کیلو مواد مخدر در پیرانشهر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اروم نیوز، ناصر عتباتی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر بیان داشت: برابراخبار واصله مبنی بر توزیع و فروش مواد مخدر در سطح شهر پیرانشهر موضوع در دستور کار دادسانی این شهرستان قرار گرفته و با دستور قضایی، مامورین اقدام کننده موضوع را رصد و نهایتاً با مشکوک […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اروم نیوز، ناصر عتباتی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر بیان داشت: برابراخبار واصله مبنی بر توزیع و فروش مواد مخدر در سطح شهر پیرانشهر موضوع در دستور کار دادسانی این شهرستان قرار گرفته و با دستور قضایی، مامورین اقدام کننده موضوع را رصد و نهایتاً با مشکوک شدن به یک دستگاه سورای پژو 405 این خودرو توقیف گردید.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی ادامه داد: در تفتیش از خودرو مذکور مقدار پنج کیلو و 200 گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و شعبه بازپرسی وی را به اتهام حمل موادمخدر از نوع هروئین به میزان پنج کیلو و ۲۰۰ گرم با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی کرد.

عتباتی در پایان تاکید کرد مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ ادامه دارد و برخوردهای قاطع و بازدارنده در انتظار سوداگران مرگ است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=26548

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.