تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

کشف کيوی قاچاق در مرز سردشت

  • کد خبر : 19537
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۱۰
کشف کيوی قاچاق در مرز سردشت

 سردار “محمد احمدی” در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز؛ در تشریح این خبر اظهار کرد: عوامل پست کنترلی شهید پیرانه مستقر در بازارچه مرزی کیله در راستای اجرای مأموریت‌های ذاتی و کنترل ترددات بازارچه حین بازرسی خودروهای خروجی از کشور به یک دستگاه تریلی عراقی مشکوک شدند.  وی افزود: مرزبانان پس از توقیف تریلی در […]

 سردار “محمد احمدی” در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز؛ در تشریح این خبر اظهار کرد: عوامل پست کنترلی شهید پیرانه مستقر در بازارچه مرزی کیله در راستای اجرای مأموریت‌های ذاتی و کنترل ترددات بازارچه حین بازرسی خودروهای خروجی از کشور به یک دستگاه تریلی عراقی مشکوک شدند.

 وی افزود: مرزبانان پس از توقیف تریلی در بازرسی از آن موفق به کشف به مقدار تقریبی یک تن و 200 کیلوگرم کیوی قاچاق شدند.

 فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی با اشاره به دستگیری راننده خودروی مذکور ادامه داد: پس از هماهنگی قضائی، محموله کشف شده به انبار اموال تملیکی انتقال و خودرو در محوطه بازارچه توقیف و متهم به همراه پرونده قضائی متشکله به دادسرا اعزام شد.

 احمدی قاچاق را یکی از لطمات جبران‌ناپذیر بر پیکره اقتصاد جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را بیش از چهار میلیارد ریال برآورد کردند.

 وی بیان کرد: مرزبانان به طور شبانه‌روزی و در سخت‌ترین شرایط جوی و جغرافیایی با بهره‌گیری از تجهیزات فنی به رصد کامل نوار مرزی پرداخته و با هرگونه تردد غیرمجاز و ورود و خروج کالای ممنوعه مقابله می‌کنند.

 گفتنی است؛ آذربایجان غربی از جمله استان‌های درگیر با معضل قاچاق کالا و ارز در کشور به شمار می‌رود و سالانه هزاران پرونده قاچاق در تعزیرات حکومتی این استان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای خبر /

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=19537

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.