تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

کشف بيش از يک هزار ثوب البسه قاچاق در خوی

  • کد خبر : 9998
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۵۴
کشف بيش از يک هزار ثوب البسه قاچاق در خوی

به گزارش اروم نیوز سرهنگ کیومرث پاکدل فرمانده انتظامی شهرستان خوی در گفت‌وگو با خبرنگار آذرباخیش در تشریح این خبر افزود: در راستای مبارزه با پديده قاچاق در پی دریافت خبری مبنی بر وجود انبار لباس قاچاق در یک باغ مأمورین مبارزه با قاچاق کالا و ارز به محل اعزام شدند و هنگام بازرسی از […]

به گزارش اروم نیوز سرهنگ کیومرث پاکدل فرمانده انتظامی شهرستان خوی در گفت‌وگو با خبرنگار آذرباخیش در تشریح این خبر افزود: در راستای مبارزه با پديده قاچاق در پی دریافت خبری مبنی بر وجود انبار لباس قاچاق در یک باغ مأمورین مبارزه با قاچاق کالا و ارز به محل اعزام شدند و هنگام بازرسی از این باغ یک هزار و سیصد و نود و نه ثوب البسه تولید خارج کشف کردند.

وی گفت: ارزش کالاهای کشف شده مبلغ شش میلیارد و ۴۲۷ میلیون ريال برآورد شده که در این راستا یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی گردید.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پلیس همواره در خدمت مردم بوده و در عمل نشان داده که هر کجا توسط مجرمین و متخلفین در هر زمینه‌ای مشکلی برای مردم به وجود بیاید باقدرت به میدان آمده و آن خطر را دفع می‌کند و باید گفت مخلان اقتصادی نیز از تیررس پلیس در امان نخواهند بود.

پاکدل اضافه کرد: از مردم تقاضا داریم همچنان هر گونه خبری از متخلفین داشته باشند با 110  تماس گرفته و پلیس را در جریان بگذارند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=9998

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.