• امروز : پنج شنبه - ۱۹ تیر - ۱۴۰۴
  • برابر با : 15 - محرم - 1447
  • برابر با : Thursday - 10 July - 2025
مدیر مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی:

کار جهادی در عرصه ارتباطات نیاز امروز جامعه است

  • کد خبر : 288733
  • ۱۹ تیر ۱۴۰۴ - ۹:۵۴
کار جهادی در عرصه ارتباطات نیاز امروز جامعه است
مدیر مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی گفت: در دوره‌ای که زیرساخت‌های ارتباطی نقش حیاتی در اقتصاد، آموزش، سلامت و امنیت دارند، ما موظفیم با همتی مضاعف در مسیر توسعه این خدمات گام برداریم.

بهمن اسمعیل‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «اروم نیوز»؛ با اشاره به اهمیت تحول در خدمات ارتباطی، بر لزوم تسریع در اجرای پروژه‌های توسعه‌ای با نگاهی خلاقانه و روحیه‌ای جهادی تأکید کرد و اظهار داشت: در شرایطی که تقاضای عمومی برای دسترسی به خدمات پرسرعت و پایدار ارتباطی روز‌به‌روز در حال افزایش است، وظیفه ما این است که با برنامه‌ریزی دقیق و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بومی، زیرساخت‌های مخابراتی استان را ارتقا دهیم.

وی تصریح کرد: بدون ابتکار، سرعت و کار جهادی، پاسخ‌گویی به نیازهای فناورانه امروز امکان‌پذیر نخواهد بود.

مدیر مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی همچنین با بررسی روند پیشرفت پروژه‌های در دست اجرا، خواستار اتمام به‌موقع آن‌ها شد و تأکید کرد: ارائه خدمات بهتر و پایدار به مردم استان، در گرو زمان‌بندی دقیق و نظارت مستمر بر پروژه‌هاست.

اسمعیل‌زاده خدمت‌رسانی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را مصداق واقعی کار جهادی دانست و گفت: در دوره‌ای که زیرساخت‌های ارتباطی نقش حیاتی در اقتصاد، آموزش، سلامت و امنیت دارند، ما موظفیم با همتی مضاعف در مسیر توسعه این خدمات گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: با وجود چالش‌هایی نظیر نوسانات ارزی، تحریم‌ها و مشکلات زنجیره تأمین تجهیزات، روند اجرای پروژه‌های فیبر نوری و توسعه شبکه‌های مخابراتی متوقف نشده و با تلاش شبانه‌روزی همکاران، این طرح‌ها در حال پیشرفت هستند.

مدیر مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی بر استانداردسازی شبکه‌های ارتباطی و نظارت دقیق و همه‌جانبه بر اجرای پروژه‌های توسعه‌ای تأکید کرد و اظهار داشت: ارتقاء کیفیت خدمات ارتباطی نیازمند پایبندی به استانداردهای فنی، رعایت اصول ایمنی و توجه به محیط‌ زیست است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تأمین رضایت‌مندی مشترکان، نیازمند طراحی و اجرای طرح‌هایی است که علاوه بر بهره‌وری بالا، پایداری طولانی‌مدت را نیز تضمین کنند.

اسمعیل‌زاده افزود: ارزیابی مستمر عملکرد پیمانکاران، به‌روزرسانی فناوری‌های مورد استفاده و آموزش نیروی انسانی متخصص، سه رکن اصلی در پیشبرد مأموریت‌های مخابرات منطقه به شمار می‌آیند.

انتهای خبر/ م

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=288733

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.