تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

پیروی از ولایت، مهم‌ترین پیام غدیر است

  • کد خبر : 11204
  • ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰
پیروی از ولایت، مهم‌ترین پیام غدیر است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: محوری‌ترین پیام غدیر، ولایت‌مداری و حرکت در مسیر ولایت است که همه ما باید آن را مدنظر داشته باشیم.

به گزارش اروم نیوز به نقل از زرین خبر، سرهنگ پاسدار محمد پیری در مراسم جشن عید غدیر در حوزه شهید بروجردی میاندوآب با تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم، اظهار کرد: عید غدیر عید ولایت و امامت است که در این روز پیامبر گرامی اسلام رسالت خویش را تکمیل کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با تشریح و تبیین واقعه تاریخی غدیر خم، افزود: غدیر تکمیل‌کننده بعثت انبیا است که اگر نبود دین ناقص می‌ماند.

وی با بیان اینکه حضرت علی (ع) شایسته‌ترین فرد برای جانشینی پیامبر گرامی اسلام (ص) بود، گفت: حضرت علی (ع) پرورش‌یافته مکتب نبوت بود و از هر کس دیگری به پیامبر گرامی اسلام (ص) نزدیک بودند و ویژگی‌های برجسته‌ای داشتند که کسی از آنها برخوردار نبود.

پیری با بیان اینکه حضرت علی (ع)، انسان کاملی بودند که حتی غیرمسلمانان نیز ایشان را در زندگی اجتماعی و فردی خویش الگو قرار می‌دهند، تصریح کرد: باید در تمام شئون زندگی خویش از حضرت علی (ع) الگو بگیریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با تأکید بر تبیین واقعه غدیر و اهمیت ولایت‌مداری، اظهار کرد: محوری‌ترین پیام غدیر، ولایت‌مداری و حرکت در مسیر ولایت است که همه ما باید آن را مدنظر داشته باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=11204

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.