تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

پشت پرده اقدامات دشمن در کشف حجاب را باید برای مردم تبیین کنیم

  • کد خبر : 11657
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹
پشت پرده اقدامات دشمن در کشف حجاب را باید برای مردم تبیین کنیم

  امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: مسئله حجاب به قطع یقین در کشور حل خواهد شد؛ بنابراین باید در شیوه برخورد با این مسئله مطیع اوامر مقام معظم رهبری باشیم و پشت پرده اقدامات دشمن در کشف حجاب را برای مردم تبیین کنیم. ماموستا مامد کاشی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اروم نیوز، به فلسفه رعایت […]

 

امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: مسئله حجاب به قطع یقین در کشور حل خواهد شد؛ بنابراین باید در شیوه برخورد با این مسئله مطیع اوامر مقام معظم رهبری باشیم و پشت پرده اقدامات دشمن در کشف حجاب را برای مردم تبیین کنیم.

ماموستا مامد کاشی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اروم نیوز، به فلسفه رعایت حجاب اشاره و اظهار کرد: در 21 تیرماه سال 1314 در زمان رژیم ستم‌شاهی رضا قلدر پهلوی قانونی مبنی بر کشف حجاب تصویب شد که دو هزار نفر از خواهران در واکنش و اعتراض به این قانون در مسجد گوهر شاهد تحصن کرده و این قانون به خاک و خون کشیده می‌شود.

وی با بیان اینکه در کشور ما حجاب اجباری وجود ندارد؛ بلکه پوشش اجباری در کشور داریم، افزود: دشمنان بر این ادعا هستند که در کشور ما حجاب اجباری است در حالیکه اگر حجاب در کشورمان اجباری بود، نباید یک تار موی بانوان دیده شود.

امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: یکی از مهم‌ترین اهدافی که دشمن در کشورهای اسلامی به دنبال آن است، ترویج بی‌هویتی و کم‌رنگ کردن دین است.

وی به ارزش و اهمیت زن در جامعه غربی اشاره کرد و گفت: در کشورهای غربی حجاب آزاد نیست؛ بلکه آزار و اذیت و سوءاستفاده از زنان است که زیاد است که باید موردتوجه مردم در جامعه اسلامی قرار گیرد.

کلشی نژاد با بیان اینکه، دشمنان نظام و انقلاب از هر روشی برای ازبین‌بردن نظام استفاده می‌کنند، عنوان کرد: دشمنان از طریق جنگ نظامی به اهداف شوم خود نرسیدند؛ بنابراین با راه‌اندازی جنگ فرهنگی، حجاب و عفاف را نشانه گرفته است.

وی بیان کرد: رعایت حجاب به معنای محرومیت زنان در انجام وظایف فردی، اجتماعی و حضور در جامعه نیست؛ بلکه زنان مسلمان می‌توانند با حفظ حجاب و پوشش در همه حوزه‌ها حضور داشته باشند.

کلشی‌نژاد تأکید کرد: مسئله حجاب به قطع یقین در کشور حل خواهد شد؛ بنابراین باید در شیوه برخورد با این مسئله مطیع اوامر مقام معظم رهبری باشیم و پشت پرده اقدامات دشمن در کشف حجاب را برای مردم تبیین کنیم.

 

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=11657

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.