تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

دومین پیروزی بلندقامتان ایران مقابل عراق

  • کد خبر : 16705
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵
دومین پیروزی بلندقامتان ایران مقابل عراق

به گزارش پایگاه خبری اروم نیوز؛ دیدار تیم‌های ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران و عراق از ساعت ۱۹:۲۵ عصر دوشنبه با حضور بیش از هشت هزار تماشاگر در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه آغاز شد. در این دیدار تیم‌ ملی عراق در ست اول خوب ظاهر شد و در میان غافلگیری اعضای تیم ایران […]

به گزارش پایگاه خبری اروم نیوز؛ دیدار تیم‌های ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران و عراق از ساعت ۱۹:۲۵ عصر دوشنبه با حضور بیش از هشت هزار تماشاگر در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه آغاز شد.

در این دیدار تیم‌ ملی عراق در ست اول خوب ظاهر شد و در میان غافلگیری اعضای تیم ایران و حیرت تماشاگران، توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ از سد ایران بگذرد.

از ابتدای ست دوم اما روند بازی تغییر کرد و این تیم ایران بود که با ارائه یک بازی زیبا و سرویس‌های خوب امین اسماعیل نژاد در ابتدای ست توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۲ این ست را از آن خود کند.

در ست سوم هم بازی به صورت یکطرفه در اختیار تیم ایران بود و بازیکنان ایرانی با ارایه یک‌بازی خوب توانستند این ست را هم با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ به پیروزی برسند.

از نقاط بارز این ست، کسب ۹‌ امتیاز پشت سرهم در امتیاز ۵ بر ۴‌ بود و ایران با این ۹ امتیاز، نتیجه را به ۱۳ بر ۵ تغییر داد.

در ست چهارم هم روند بازی تغییر نکرد و تیم‌ ایران حتی با تغییر چند بازیکن، بازی را در دست گرفت و با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ این ست را نیز به نام خود ثبت کرد.

در این دیدار، اشتباهات تیم عراق به علت جو سنگین سالن بسیار زیاد بود و بیش از ۳۰ امتیاز در چهار ست این بازی از این طریق برای تیم کشورمان به دست آمد.

اسماعیل نژاد در این دیدار عملکرد بسیار خوبی داشت و علاوه بر اینکه امتیازآورتربن بازیکن زمین و تیم ایران بود، در یک مقطع چهار امتیاز مستقیم سرویس (ACE) هم بدست آورد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=16705

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.