تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ 15 ربيع ثاني 1446 Friday, 18 October , 2024

هدف گذاری بیش از ۵۰ نقطه مرزی برای بهره‌مندی از ظرفیت‌ها

  • کد خبر : 8507
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
هدف گذاری بیش از ۵۰ نقطه مرزی برای بهره‌مندی از ظرفیت‌ها

وزیر راه و شهرسازی گفت:در سراسر کشور بیش از ۵۰ نقطه مرزی را برای هدف گذاری بهره‌مندی از ظرفیت‌ها، مشخص شده که شبکه‌های مواصلاتی جزو راس های هدف بوده و با فاز بندی متفاوت این امر را محقق می‌کنیم.

به گزارش اروم نیوز، همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان غربی و با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در شهر مرزی سرو، ۱۴۸ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید.

وزیر راه و شهرسازی در این مراسم گفت: طرح بزرگراه بین‌المللی ارومیه_سرو جزو طرح‌های فاخری است که باید بازدید و افتتاح این طرح صبح امروز انجام می‌شد.

مهرداد بذرپاش اظهار داشت: تشکر می‌کنیم از مدیران استانی و مدیرکل که این طرح مهم را جهت بهره‌مندی عموم به اتمام رساندند.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ترکیه را برعهده دارد از هدف گذاری ۳۰ میلیارد دلاری ترانزیتی با آن کشور خبرداد و تصریح کرد که تحقق ۳۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری نیازمند عزمی مجاهدانه است. بدین معنا تحقق این میزان سرمایه گذاری با کار عادی نشدنی است و عزمی متفاوت را طلب می کند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: فعال سازی ظرفیت مرزی نیازمند ارتقای شبکه های مواصلاتی بوده و طرح بزرگراه بین‌المللی ارومیه_سرو یکی از طرح‌های مهم است.

بذرپاش افزود: در سراسر کشور بیش از ۵۰ نقطه مرزی را برای هدف گذاری بهره‌مندی از ظرفیت‌ها، مشخص کردیم و شبکه‌های مواصلاتی جزو راس های هدف است و با فاز بندی متفاوت این امر را محقق می‌کنیم.

وی اضافه کرد: زحمات شما برای رفع نقاط حادثه خیز منجر می‌شود یک خانواده و یک نسل حفظ شوند و این تلاش شما باقیات و صالحات است.

وی با اشاره به جایگاه افراد خیر در حوزه راهسازی، اظهار داشت: افراد گمنامی که کارهای بزرگی انجام می‌دهند و با کارهای خیریه نامشان در آسمانهاست.

در ادامه این مراسم ۱۴۸ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=8507

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.