تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

نیروهای شرکتی و قراردادی تبدیل وضعیت شوند

  • کد خبر : 27173
  • ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
نیروهای شرکتی و قراردادی تبدیل وضعیت شوند
امام‌جمعه ارومیه با تأکید بر تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، قراردادی و کارگران اظهار کرد: یکی از مشکلات مردم تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی است که مسئولان استان به این نکته توجه کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «اروم نیوز»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه امروز ارومیه که در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، با تأکید بر تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، قراردادی و کارگران اظهار کرد: یکی از مشکلات مردم تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی است که مسئولان استان به این نکته توجه کنند.

قریشی افزود: پنجم دی سالروز تأسیس حفاظت امنیت پرواز توسط امام خمینی (ره) است چرا که در اوایل انقلاب هواپیماربایی در کشور زیاد بود و این برای کشور یک خسارت بود که با تأسیس این نهاد دیگر شاهد حوادث ناگوار دراین‌خصوص نیستیم.

وی سپاه پاسداران را از مردمی‌ترین نهادهای نظامی جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی فشار دشمنان با انواع ترفندها علیه نظام اسلامی افزایش یافت که ربایش هواپیما از آن جمله بود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به میلاد حضرت مسیح و آغاز سال جدید میلادی گفت: حضرت مسیح به اعتقاد مسلمانان از پیامبران اولوالعزم بوده و مقام باعظمتی داشته و آیات بسیاری در خصوص حضرت در قرآن وجود دارد.

وی تصریح کرد: هم تولد حضرت عیسی و هم از دنیا رفتن ایشان و هم سخن‌گفتن ایشان هنگام نوزادی از معجزات خداوند است حضرت عیسی مسیح، یک فرد مبارز و جهادی و معصوم است و مسلمانان به ایشان معتقد و ارادت دارند چرا که از جانب خدا هدایت مردم را عهده‌دار شده است.

قریشی عنوان کرد: روز ولادت حضرت عیسی به‌عنوان پیامبر اولوالعزم برای مسلمانان مبارک بوده و مسلمانان تفاوتی بین پیامبران قائل نیستند.

امام‌جمعه ارومیه با اشاره به برگزاری مراسم‌های ایام فاطمیه در استان تصریح کرد: امسال مواکب و روضه‌های خانگی بیش از سال‌های گذشته برپا شد و این جای شکر دارد چرا که این مجالس موجب برکت در زندگی‌ها خواهد شد.

وی افزود: حضرت فاطمه زهرا و حضرت امیرالمومنین (ع) بهترین الگو و سرمشق در زندگی انسان است بنابراین اگر بانوان حضرت فاطمه و مردان حضرت امیرالمومنین را الگو و سرمشق خود در مباحث جامعه و خانواده قرار دهند می‌توانند به بهترین زندگی دنیا و سعادت آخرت دست یابند.

وی با اشاره به ۶ دی سالروز وفات ام‌البنین خاطرنشان کرد: این روز به نام تجلیل از مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده بنابراین باید همیشه از مادران و همسران شهدا که نوعی ایثار کرده‌اند، تجلیل شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=27173

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.