تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

مسئولان باید نسبت به ترویج حجاب کامل در جامعه ورود جدی داشته باشند

  • کد خبر : 16181
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
مسئولان باید نسبت به ترویج حجاب کامل در جامعه ورود جدی داشته باشند

به گزارش پایگاه خبری اروم نیوز؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نمازجمعه امروز ارومیه از کیفیت پایین نان در این شهرستان انتقاد کرد و از مسئولان خواست تدابیر لازم دراین‌خصوص اندیشیده شود. وی همچنین از ترافیک بالای شهری نیز گلایه کرد و افزود: مسئولین ذی‌ربط و مدیریت شهری برای حل معضل […]


به گزارش پایگاه خبری اروم نیوز؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نمازجمعه امروز ارومیه از کیفیت پایین نان در این شهرستان انتقاد کرد و از مسئولان خواست تدابیر لازم دراین‌خصوص اندیشیده شود.

وی همچنین از ترافیک بالای شهری نیز گلایه کرد و افزود: مسئولین ذی‌ربط و مدیریت شهری برای حل معضل ترافیک باید چاره‌ای بیندیشد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه با اشاره به‌روز جهانی مسجد اظهار کرد: مسجد از زمان تولد اسلام مهم‌ترین جایگاه برای تمامی عرصه‌های مذهبی، اعتقادی، اجتماعی، فرهنگی و حتی جهادی بوده و نقش مهمی نیز در شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران داشته است.

وی بیان کرد: لازم است خانواده‌ها با مسجد آشنا شوند و نمازهای یومیه را در مساجد برپا کنند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه تصریح کرد: مساجد نیز باید از نظر ظاهری و برپایی برنامه‌های فرهنگی آماده و برای حضور مردم مهیا شود.

قریشی به اهمیت انتخابات اشاره کرد و گفت: باتوجه‌به اینکه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک است؛ لذا لازم است روحیه خود را تقویت کرده و ضمن حضور پرشور در انتخابات مجلس دوازدهم، به افراد اصلح رأی دهیم.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام و اسلام همواره درصدد ناامید کردن مردم برای حضور در انتخابات است؛ بنابراین مشارکت و حضور پای صندوق‌های رأی اصل مسئله است که به‌نظام آبرو می‌بخشد و پایه‌های انقلاب را محکم می‌کند و همگان رسالت داریم نگذاریم دشمن در دل جوانان یأس ایجاد کند.

قریشی بیان کرد: نمایندگان مجلس نقش اصلی و اساسی در اداره امورات کشور دارند؛ بنابراین اگر مجلس اصلاح شود باقی کارها نیز به‌درستی پیش می‌رود.

وی به موضوع حجاب در استان نیز اشاره کرد و گفت: حجاب در جامعه نامطلوب است و به‌هیچ‌وجه در شأن جامعه اسلامی و شیعی نیست بنابراین، مسئولین باید نسبت به ترویج حجاب کامل در جامعه ورود جدی داشته باشند.

قریشی تصریح کرد: حفظ حجاب از مسلمات شریعت و مورد تأکید قرآن کریم است و بی‌اعتنایی به حفظ حجاب از سوی اقشار مختلف، زمینه ابتلا به مفاسد و ناهنجاری‌ها را در جامعه را فراهم می‌کند.

امام‌جمعه ارومیه با محکوم‌کردن حمله تروریستی به شاه‌چراغ اظهار کرد: آنچه در شاهچراغ اتفاق افتاد از دیدگاه دین و مذهب و انسانیت محکوم است و در این میان استکبار به دنبال ضربه‌زدن به ما است و این حرکت ظالمانه اخیر، نشان‌دهنده حقانیت نظام و دین است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=16181

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.