تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

مرکز تعویض پلاک خودروهای سنگین در خوی ایجاد می‌شود

  • کد خبر : 8806
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲
مرکز تعویض پلاک خودروهای سنگین در خوی ایجاد می‌شود

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر خوی گفت: مرکز تعویض پلاک خودروهای سنگین به مرکزیت خوی در شمال استان آذربایجان غربی ایجاد می‌شود.

به گزارش اروم نیوز، محمدصادق نژاد نایب‌رئیس شورای اسلامی خوی در گفت‌وگو با خبرنگار آذرباخیش ضمن اعلام این خبر تشریح کرد: شهرستان خوی به لحاظ ظرفیت و زیرساخت‌های لازم، اکنون شهرک حمل‌ونقل و انجمن رانندگان در شمال استان به مرکزیت خوی است و همچنین شاهراه محورهای مواصلاتی شمال استان به آذربایجان شرقی و غربی و هم مرز  بودن با کشور ترکیه و جمهوری خودمختار نخجوان دارد .

وی ادامه داد: باتوجه‌به اینکه در شمال استان بالای ۸ هزار دستگاه باری وجود دارد و جهت تعویض پلاک تا این لحظه به مرکز استان مراجعه می‌کنند؛ حال با درنظرگرفتن مسئله ایمنی و همچنین صرفه‌جویی در سوخت و جلوگیری و کاهش سوانح رانندگی جاده‌ای، مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی طی جلسه با مؤسسه رهگشا، درخواست ایجاد و مجوز مرکز تعویض پلاک خودرو های سنگین به مرکزیت خوی را اعلام کرد .

صادق نژاد در ادامه خاطرنشان کرد: مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی آمادگی خود را در خصوص واگذاری زمین و تجهیزات را اعلام نموده و با موافقت ضمنی مدیر مؤسسه رهگشا استان، سردار کاظمی مقرر گردید تا پیگیری‌های لازم در خصوص درخواست مذکور را از طرف مؤسسه رهگشا انجام گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=8806

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.