تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

محکوم کردن جنایات اسرائیل بر مسلمانان واجب است

  • کد خبر : 25748
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
محکوم کردن جنایات اسرائیل بر مسلمانان واجب است

به گزارش پایگاه خبری اروم نیوز به نقل از روژنیوز، ماموستا هاشم‌آبادی در نماز جمعه این هفته با ابراز خرسندی از عملیات طوفان الاقصی علیه اسرائیل غاصب اظهار داشت: اگر امروز حاکمان کشورهای اسلامی همراه ملت مسلمان خود بودند و از تکیه به قدرت‌های اروپایی و آمریکایی اجتناب می‌کردند، قدرت‌های منطقه و فرامنطقه‌ای فرصت تجاوز به […]

به گزارش پایگاه خبری اروم نیوز به نقل از روژنیوز، ماموستا هاشم‌آبادی در نماز جمعه این هفته با ابراز خرسندی از عملیات طوفان الاقصی علیه اسرائیل غاصب اظهار داشت: اگر امروز حاکمان کشورهای اسلامی همراه ملت مسلمان خود بودند و از تکیه به قدرت‌های اروپایی و آمریکایی اجتناب می‌کردند، قدرت‌های منطقه و فرامنطقه‌ای فرصت تجاوز به مسلمانان را نداشتند.

وی ضمن محکوم‌کردن عملیات نظامی و بمباران چندین ساله رژیم صهیونیستی و ظلم و تجاوز به ملت فلسطین تصریح کرد: بر تمام مسلمانان واجب است این جنایات رژیم غاصب اسرائیل را محکوم کنند.

خطیب جمعه شهرستان پیرانشهر ضمن بیان آیات و روایاتی از پیامبر گرامی اسلام و قرآن کریم از مقدسات مسلمانان خانه کعبه و بیت‌المقدس اظهار کرد: قوم یهود با ظلم و جنایات فراوان علیه مردم مظلوم فلسطین تابه‌حال به حیات سیاسی و اجتماعی خود ادامه داده است و نفس‌های آخر خود را می‌کشد.

ماموستا هاشم‌آبادی در ادامه از مسلمانان خواست باایمان قوی خود در مقابل این ظلم و تجاوز و اسرائیل این غده سرطانی ایستادگی کنند و این جنایات رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل را محکوم کنند.

گفتنی است؛ کمک به مردم زلزله دیده افغانستان از دیگر موارد مورد اشاره امام‌جمعه شهرستان پیرانشهر طی خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان پیرانشهر بود.

همچنین بعد از نمازجمعه این هفته مردم پیرانشهر با راهپیمایی، بمباران هوایی رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=25748

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.