تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

محرومیت‌زدایی برخواسته از تفکر انقلاب اسلامی است

  • کد خبر : 26601
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۵۹
محرومیت‌زدایی برخواسته از تفکر انقلاب اسلامی است

سردار محمدحسین رجبی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی <<اروم نیوز>> با بیان اینکه تمام توان سپاه حول محور محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی است، اظهار کرد: بسیج و سپاه خدمت مؤمنانه و محرومیت‌زدایی را از رسالت به مأموریت تبدیل کرده‌اند. وی با بیان اینکه، مهم‌ترین هدف ما خدمت به مردم به‌خصوص در مناطق […]

سردار محمدحسین رجبی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی <<اروم نیوز>> با بیان اینکه تمام توان سپاه حول محور محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی است، اظهار کرد: بسیج و سپاه خدمت مؤمنانه و محرومیت‌زدایی را از رسالت به مأموریت تبدیل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه، مهم‌ترین هدف ما خدمت به مردم به‌خصوص در مناطق محروم و روستایی است، افزود: کمک به محرومان جامعه و زدودن چهره فقر و محرومیت از چهره شهرها و روستاهای محروم بر خواسته از تفکر انقلاب اسلامی بوده و حضور در مناطق محروم و اردوهای جهادی باید در اولویت باشد.

رجبی بیان کرد: ایجاد هم‌افزایی و همفکری بین دستگاه مختلف ضروری است تا دغدغه‌های مردمی به بهترین نحو احسن حل شده و شاهد رفع محرومیت‌زدایی در استان باشیم.

عزت و آینده کشور در گرو جهاد علمی، فرهنگی، و اتکا به جوانان و دانشجویان است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در ادامه دانشجویان را مورد خطاب قرار داد و اظهار کرد: عزت و آینده کشور در گرو جهاد علمی، فرهنگی، و اتکا به جوانان و دانشجویان است.

وی تصریح کرد: دانشگاه‌های ما ظرفیت آن را دارند که در مسیر تربیت انسان‌های الهی، پرورش جوانان انقلابی را برعهده بگیرند.

وی تصریح کرد: ایران مهد علم است و کشور ما دارای تمدن پیشرفته‌ای است که باید از این نعمت بهره‌برداری کافی را داشته باشید.

رجبی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های اصلی دانشجوی در تراز انقلاب خصوصیات معنوی و اعتقادی است، همان گونه که شهدای دانشجوی ما در مقابل دشمن جهاد کردند و جهاد دانشجویان هم همین است که به مردم خدمت می‌کنید.

 طوفان الاقصی، ابهت و قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی عنوان کرد: طوفان الاقصی، ابهت و قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد و اکنون نیز عرصه بر رژیم صهیونیستی تنگ شده است.

وی با بیان اینکه، اهمیت کار حاج‌قاسم امروز معلوم می‌شود، گفت: استاندارد دوگانه حقوق بشر را در دنیا شاهد هستیم که در مقابل کشتار کودکان غزه و فلسطین سکوت کرده است.

رجبی ضمن اشاره به آیه شریف “و قل جاءالحق و زهق الباطل، ان الباطل کان زهوقا” افزود: رژیم کودک‌کش صهیونیستی دیگر امن نیست و دوران آنان به پایان رسیده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=26601

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.