تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

فرهنگ ناب دوران دفاع مقدس باید برای نسل امروزی تببین شود

  • کد خبر : 19328
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۳۳
فرهنگ ناب دوران دفاع مقدس باید برای نسل امروزی تببین شود

فرماندار بوکان گفت باید امروز همان فرهنگی که طی هشت ساله دفاع مقدس بر کشور حاکم بود برای جوانان و نسل جدید بازگو شود.

به گزارش حرف‌رک به نقل از کانی‌پرس، خشایار صنعتی در جلسه هماهنگی و گرامیداشت برنامه‌های هفته دفاع مقدس که با حضور رؤسا و مسئولین در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد، با اشاره به اهمیت برنامه‌های هفته دفاع مقدس، عنوان کرد: تبیین رشادت‌ها در دوران دفاع مقدس باید در اولویت تمام برنامه‌ها قرار گیرد.

فرماندار بوکان شفاف‌سازی اقدامات انجام‌گرفته در تمام برهه‌های زمانی برای ملت را بااهمیت برشمرد و خاطرنشان کرد: تدستاوردهای انقلاب اسلامی، رشادت‌ها و اقدامات جمهوری اسلامی باید برای مردم تشریح و تفهیم شده و در این راستا شفاف‌سازی حداکثری با رویکرد مردمی‌سازی در چارچوب جهاد تبیین صورت گیرد و برنامه‌ها اجرایی شود.

وی با اشاره به شرایط ویژه امروزی کشور در منطقه، ادامه داد: امروزه جامعه ما در شرایط خاصی قرار دارد، اقدامات بسیار خوبی در سطح منطقه انجام شده؛ اما متأسفانه ملت به علت سم‌پاشی‌های غلط و نابجای رسانه‌ای از آن بی‌خبر هستند.

صنعتی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص گفتمان جمهوری اسلامی، ادامه داد: گفتمان جمهوری اسلامی یک گفتگوی جهان‌شمول است برای همین آمریکا و استکبار جهانی آن را بر نتابیدند و در همان روزهای اول انقلاب جنگ هشت‌ساله را بر ملت ایران تحمیل کردند.

مقام عالی دولت در بوکان تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس با دست‌خالی و تنها با اتکا به ایمان و رهنمودهای امام معزز انقلاب، بر تمامی دسیسه‌ها فائق آمدند.

وی با بیان اینکه مردمان کشور ما با از جان گذشتی و رشادت از مرزها و کیان کشور، از وطن دفاع کردند و در برابر دسیسه‌ها بااقتدار ایستادند، افزود: درحالی‌که در طول تاریخ همیشه ما پای ثابت بودیم و در این روزها هم که شاهد یکه‌تازی استعمار و ابرقدرت‌ها هستیم، آنان را بالاجبار وارد مذاکره کردیم.

صنعتی تلاش دست‌اندرکاران امور برای حل مشکلات مردم را از اولویت امورات برشمرد و افزود: بحث اولیه مسئولین باید بحث روشنگری در خصوص فعالیت‌های نظام در منطقه باشد و لازم است شفاف‌سازی کرد که دولت و مردم از هم جدا نیستند و دولت مردان تمام توان خود را برای رفع مشکلات مردم پای‌کار آورده‌اند و خواهند آورد.

فرماندار بوکان همچنین به برنامه‌های هفته دولت در شهرستان اشاره کرد و گفت: قطعاً در حوزه روستایی باید برنامه‌های متنوعی در هفته دفاع مقدس برگزار شود و همچنین لازم است همایش‌های خانوادگی نیز در سطح شهر جز برنامه‌های اولیه باشد.

وی خاطر نشان کرد: امید است شاهد برنامه‌های متنوع و مردمی در سطح شهرستان طی هفته دفاع مقدس باشیم.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=19328

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.