تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

طوفان‌ الاقصی باعث نابودی رژیم صهیونیستی شد

  • کد خبر : 26036
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱
طوفان‌ الاقصی باعث نابودی رژیم صهیونیستی شد

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری <<اروم نیوز>> حجت‌الاسلام سید نظری در گفتگو با خبرنگار هالان-۲۴ با اشاره به عملیات طوفان الاقصی، اظهارکرد: عامل اصلی این جنگ خود رژیم غاصب صهیونیستی است چراکه با جنایت‌های چندین‌ساله‌ای که در فلسطین انجام داده، شرایط را برای بروز چنین طوفانی فراهم کرده است. وی عنوان کرد:  پس از ۷۵ […]

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری <<اروم نیوز>> حجت‌الاسلام سید نظری در گفتگو با خبرنگار هالان-۲۴ با اشاره به عملیات طوفان الاقصی، اظهارکرد: عامل اصلی این جنگ خود رژیم غاصب صهیونیستی است چراکه با جنایت‌های چندین‌ساله‌ای که در فلسطین انجام داده، شرایط را برای بروز چنین طوفانی فراهم کرده است.

وی عنوان کرد:  پس از ۷۵ سال تحمل غربت، آوارگی و مصیبت‌های بی‌شماری که بر ملت غیور و فهیم فلسطین سقوط کرده بود، با عنایت خداوند و راهنمایی‌های مقام معظم رهبری، نیروهای مقاومت توانستند در حین ناباوری ضربه‌ای بسیار مهلک و بزرگی به رژیم غاصب صهیونیستی وارد کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه مهاباد بیان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، این اقدام غرور آفرین هم مانند یک زلزله‌ای بود که باعث شکست  رژیم صهیونیستی شد.

وی افزود: این حمله در حالی باعث نابودی ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی در جهان شده است که کشورهای غرب با تمام توان و تجهیزات هم مادی هم معنوی پشتیبان رژیم صهیونیستی بوده‌اند و هستند.

نظری تصریح کرد: رژیم صهیونیستی روزانه چندین تن بمب و سلاح‌های مختلف برای کشتارجمعی در غزه استفاده می‌کند.

وی اظهار کرد: رزمندگان فلسطین، با از خودگذشتگی و شجاعت خود، به تمام مردم آزادی‌خواه دنیا نشان دادند که ظلم پایدار نبوده و حق همواره پابرجا است.

نظری عنوان کرد: این عملیات باعث بیدارشدن و همبستگی مردم جهان برای دفاع از مردم بی‌گناه فلسطین شده است و اکنون زمان آن رسیده است که سازمان‌های بین‌المللی نیز از خواب بیدار شده و حق را به حق‌دار برگردانند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=26036

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.