تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

طوفان الاقصی باعث خودباوری فلسطین شد

  • کد خبر : 26048
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵
طوفان الاقصی باعث خودباوری فلسطین شد

شیرزاد عباسیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی <<اروم نیوز>> با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح اظهار کرد: معظم‌له فرمودند؛ رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی و هم اطلاعاتی شکست غیر قابل ترمیم خورده است. وی با اشاره به اینکه شکست رژیم صهیونیستی از […]

شیرزاد عباسیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی <<اروم نیوز>> با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح اظهار کرد: معظم‌له فرمودند؛ رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی و هم اطلاعاتی شکست غیر قابل ترمیم خورده است.

وی با اشاره به اینکه شکست رژیم صهیونیستی از مقاومت فلسطینی قابل‌ترمیم نیست، اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی موضع‌گیری کرده است.

عباسیان عنوان کرد: عملیات طوفان الاقصی که با طراحی مدبرانه فلسطینیان، به‌ویژه جوانان فلسطینی، علیه رژیم غاصب صهیونیستی صورت‌گرفته، به نحوی است که جبران‌ناپذیر قلمداد می‌شود.

کارشناس سیاسی بیان کرد: ظلم و ستم رژیم کودک‌کش اسرائیل علیه فلسطین در طول ۷۵ سال به دلیل بی‌کفایتی و بی‌تفاوتی کشورهای اسلامی است.

وی افزود: فلسطین مشکل یک قوم یا یک ملت نیست؛ بلکه نشانه ظلم و ستم، نادیده‌گرفتن حقوق بین‌الملل، ناکارآمد بودن سازمان‌های بین‌المللی، است.

عباسیان تصریح کرد: بهترین شاخصی که می‌توان برای حملات گسترده فلسطین علیه اسرائیل معرفی کرد عملیات طوفان الاقصی است؛ عملیاتی که باعث حیرت دوست و دشمن شده است.

وی با بیان اینکه، مقاومت فلسطین از انتفاضه سنگ به انتفاضه موشک تبدیل شده است، تصریح کرد: تبدیل سنگ‌های دیروز به موشک‌های امروز، نشأت گرفته از روحیه خودباوری جوانان فلسطینی است.

کارشناس سیاسی بیان کرد: به‌رغم تمام حمایت‌هایی که با یاوه‌گویی از رژیم غاصب صهیونیستی می‌شود، ترمیم این حجم از بلایی که بر سر ستمگران صهیونیستی وارد شده، دور از ذهن است.

وی بیان کرد: ملت‌های جهان اسلام باید با حمایت‌های خود از مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم اشغالگر، غاصب و کودک‌کُش اسرائیل بایستند.

انتهای خبر /

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=26048

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.