تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

ضرورت پاک‌سازی ورودی‌های شهر ارومیه از ضایعات‌فروشان

  • کد خبر : 2032
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
ضرورت پاک‌سازی ورودی‌های شهر ارومیه از ضایعات‌فروشان

امام جمعه ارومیه گفت: وجود ضایعات‌فروشان در ورودی‌های شهر ارومیه، چهره شهر را زشت کرده و از مسئولین مدیریت شهری و اجرایی شهر انتظار می‌رود این ضایعات‌فروشان را سریعا ساماندهی کنند.

به گزارش پایگاه خبری رک، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نمازجمعه ارومیه که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: وظیفه ما در مقابل توطئه‌های دشمنان، ایستادگی با تمام توان و مبارزه با آنها است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی با تأکید به‌ضرورت عبرت‌گرفتن از گذشته، اظهار کرد: یکی از جریان‌هایی که باید از آن درس عبرت گرفت، شکست مسلمانان در اندلس است.

وی خاطرنشان کرد: در جریان اندلس دشمن با تهاجم فرهنگی آرام‌آرام بر مسلمانان تسلط یافت و موجب شکست آنها شد.

امام‌جمعه ارومیه با اشاره به موضوع ضایعات فروشان در ورودی‌های شهر ارومیه، افزود: وجود این صنف در ورودی‌های شهر ارومیه، چهره شهر را زشت کرده که از مسئولین مدیریت شهری و اجرایی شهر انتظار می‌رود این ضایعات فروشان را سریعاً ساماندهی کنند تا علاوه بر ساماندهی ورودی شهر جلوی مشکلات بهداشتی و اجتماعی نیز گرفته شود.

وی ضمن قدردانی از مدیریت شهری در ساماندهی و جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح شهر ارومیه تصریح کرد: متأسفانه همچنان سایر مشکلات شهری و برخی نابسامانی‌ها در شهر ارومیه، مردم را مستأصل کرده که ضرورت دارد رسیدگی و مرتفع شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=2032

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.