تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

ضبط 55 دستگاه کولرگازی قاچاق با حکم تعزیرات حکومتی سردشت

  • کد خبر : 11343
  • ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۳۳
ضبط 55 دستگاه کولرگازی قاچاق با حکم تعزیرات حکومتی سردشت

حسین نجف‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اروم نیوز؛ اظهار کرد: پرونده قاچاق 55 دستگاه کولرگازی قاچاق که به‌صورت کولبری وارد کشور شده بود در شعبه اول ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز شهرستان سردشت تشکیل و رسیدگی شد. وی افزود: شعبه رسیدگی‌کننده به دلیل نداشتن مدارک گمرکی تخلف را محرز و متخلف را علاوه […]

حسین نجف‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اروم نیوز؛ اظهار کرد: پرونده قاچاق 55 دستگاه کولرگازی قاچاق که به‌صورت کولبری وارد کشور شده بود در شعبه اول ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز شهرستان سردشت تشکیل و رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه رسیدگی‌کننده به دلیل نداشتن مدارک گمرکی تخلف را محرز و متخلف را علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به پرداخت 10 میلیارد و 850 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی تصریح کرد: گزارش مربوط به نحوه کشف کولرهای گازی مکشوفه را مأموران اداره اطلاعات شهرستان سردشت طی یک عملیات اطلاعاتی تهیه و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی تصریح کرد: این سازمان یک سازمان دووجهی بوده؛ یعنی هم سازمان اداری و هم قضائی است.

نجف‌زاده با بیان اینکه وظایفی که به تعزیرات حکومتی واگذار شده خصیصه قضائی دارد به همین سبب شعب آن مانند شعب دادگستری به امورات مربوطه رسیدگی می‌کنند، عنوان کرد: بر اساس قوانین و مقرراتی که وجود دارد در خصوص متخلفان رسیدگی و به مجازات محکوم می‌کنند و بازوی قدرتمند دولت در بحث برخورد با تخلفات هستند.

وی عنوان کرد: تعزیرات حکومتی به‌عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات اقتصادی، بهداشت و دارو و درمان و قاچاق کالا و ارز است.

نجف‌زاده تصریح کرد: باتوجه‌به بیانات مقام معظم رهبری در بحث پیشگیری از وقوع تخلفات به‌منظور حمایت از تولید ملی و امنیت سرمایه‌گذاری و بهبود فضای کسب‌وکار تعزیرات حکومتی به‌عنوان یک سازمان مؤثر به‌خصوص در برخورد با قاچاق کالا و ارز است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=11343

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.