تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

صهیونیست‌ها تاوان جنایات خود را پس می‌دهند

  • کد خبر : 26889
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
صهیونیست‌ها تاوان جنایات خود را پس می‌دهند

امام‌جمعه چهاربرج گفت: به رژیم کودک کش صهیون و حامیان خون‌آشام آنها هشدار می‌دهیم اگر دست از کودک کشی و بمباران مناطق غیرنظامی غزه دست بر ندارد از جبهه مقاومت مشت آهنین و پتک پولادین دریافت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «اروم نیوز» به نقل از زرین خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اصغر جلالی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته چهاربرج با اشاره به حملات و جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، اظهار کرد: پیروزی رزمندگان اسلام و نابودی دشمنان اسلام حتمی است.

امام‌جمعه چهاربرج با اشاره به اینکه آمریکا به‌عنوان مدیر و سیاست‌گذار صحنه جنایات اخیر است، افزود: در این زمینه نقش شیطان بزرگ به‌درستی تبیین شده و افکار عمومی دولت بایدن را مسئول اصلی حوادث پس از این مقطع می‌دانند.

وی گفت: موجی از انتقادات به سمت دولتمردان آمریکایی نیز شروع شده و گسترش می‌یابد و افکار عمومی جهان مخصوصاً بعد از فرستادن بمب‌های کذایی، آنها را مسئول اصلی بمباران غزه می‌داند.

جلالی با بیان اینکه آمریکا باید منتظر تبعات دخالت‌های ظالمانه خود را در کشتار مردم بی‌گناه غزه باشد، تصریح کرد: آمریکایی‌ها منتظر عواقب حال و آینده اقدامات خود در فلسطین و خارج از آن به‌ویژه پایگاه‌ها و سفارتخانه‌های خود باشند.

امام‌جمعه چهاربرج با تأکید بر اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی مسئول توسعه میدان نبرد و افزایش بازیگران آن هستند، اظهار کرد: چنانچه بمباران غزه فوراً متوقف نشود، هر زمان ممکن است یک یا چند گروه دیگر خط مقاومت وارد میدانِ نبرد شده و در هر کشوری علیه منافع اسرائیل یا آمریکا حادثه امنیتی رخ دهد.

وی تصریح کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی به‌خوبی می‌دانند اگر هشدار صریح رهبری در توقف فوری بمباران غزه را عملیاتی نکنند باید شاهد توسعه میدانِ نبرد باشند که در این صورت هزینه‌های گزافی را بر شکست مفتضحانه خود تحمیل می‌کنند.

جلالی با اشاره به اینکه رژیم منحوس صهیونیستی شکست غیرقابل‌ترمیم و جبرانی را در روزهای گذشته تجربه کرده است، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی هر کاری بکند نمی‌تواند شکست مفتضحانه خود در این قضیه را جبران کند.

امام‌جمعه چهاربرج به نقش وحدت‌آفرین ایران اسلامی در بین امت اسلامی اشاره کرد و افزود: ایران اسلامی دراین‌بین نقش محور وحدت بین مسلمین را دارد و در این قضیه به‌خوبی حرکت کرد و این سفرهای وزیر امور خارجه به محورهای مقاومت گویای این مطلب است.

وی از حزب‌الله در لبنان نیز به‌عنوان پرچم‌دار مقاومت، حشدالشعبی در عراق به‌عنوان یکی از قوی‌ترین بازوهای مقاومت و سوریه نیز به‌عنوان پشتیبان همیشگی مقاومت نام برد و با اشاره به سفر وزیر خارجه کشورمان به عراق و لبنان و سوریه، گفت: بدون تردید سفر امیر عبداللهیان به عراق و لبنان و کشورهای منطقه حاوی پیام‌های مهمی برای رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن است که اگر به جنگ‌افروزی‌های خود ادامه دهند، محور مقاومت هم واکنش مقتضی را انجام خواهد داد و نسبت به کشتار بی‌رحمانه مردم غزه بی‌تفاوت نخواهد بود.

جلالی با بیان اینکه پیام محور مقاومت در پی سفرهای وزیر خارجه آن است که دست‌بردن به گزینه تهاجم زمینی به غزه به تغییر شکل خاورمیانه خواهد انجامید، افزود: اکنون حشدالشعبی به دلیل توانایی‌های گسترده نظامی و کسب تجارب بزرگ در برابر گروه‌های تروریستی، یکی از قوی‌ترین بازوهای مقاومت در منطقه به شمار می‌رود و اگر شرایط اقتضا کند، می‌توانند ضربات سنگینی را به دشمن صهیونیستی و حامیان غربی آن در منطقه وارد کنند.

امام‌جمعه چهاربرج در ادامه با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی بارها اعلام کرده این عملیات اخیر تماماً فلسطینی بوده است، گفت: اما هم‌زمان هشدار داده که در برابر جنایات اشغالگران علیه فلسطین و گروه‌های مقامت در منطقه ساکت نخواهد نشست و حتی تهدیدهای توخالی آمریکا هم نمی‌تواند محور مقاومت را نسبت به تجاوزات شرورانه رژیم کودک کش به غزه ساکت نگه دارد.

وی به رفتار دوگانه آمریکایی‌ها اشاره و اظهار کرد: آمریکایی‌ها همه را به خویشتن‌داری فرامی‌خوانند، اما به اسرائیل سلاح و کمک می‌دهند و دست نتانیاهو را برای ادامه جنایت باز گذاشته‌اند.

جلالی تصریح کرد: آمریکا می‌خواهد به رژیم صهیونیستی فرصت دهد تا غزه را ویران کند و این خطای کامل آمریکا است و اگر به دنبال این هستند که جنگ در منطقه توسعه نیابد، باید اسرائیل را کنترل کنند.

وی با اشاره به اینکه همه می‌دانیم و کسانی که نمی‌دانند بدانند که وعده الهی پیروزی مسلمین بوده و ممکن است قربانی بدهند؛ اما در نهایت شکست نمی‌خورند و پیروز هستند، اظهار کرد: خداوند متعال در آیات مکرّر قرآن این وعده را داده است که اهل حق، طرف‌داران حق، پیروز نهایی هستند و آیات فراوان قرآن بر این معنا دلالت می‌کند.

امام‌جمعه چهاربرج افزود: در آینده‌ای که خیلی دور نیست بشریّت شاهد خواهد بود که حکومت غاصب صهیونیست‌ها مجبور به عقب‌نشینی شده و ملّت مظلوم فلسطین به حقوق خودشان خواهند رسید و این خون‌های شهدای فلسطین، خون کودکان معصوم و مظلوم به ثمر خواهد نشست و پیروزی با فلسطین خواهد بود.

جلالی تصریح کرد: ما در نظام جمهوری اسلامی به تبعیّت از امامان انقلاب، راهِ پای فشردن به اسلام و مقابله با طاغوت را باقدرت و قاطعیّت تعقیب خواهیم کرد و معتقدیم که آینده در اختیار اسلام و متعلّق به اسلام است و روسیاهی و بدنامی نیز برای برخی حکّام و سلاطین به‌اصطلاح کشورهای اسلامی می‌ماند که هنوز بیدار نشده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دیگر صبرها تمام شده و خیل عظیم جوانان از تمام کشورهای اسلامی آماده اعزام به مناطق درگیری هستند، گفت: به استکبار جهانی به آمریکا، این بلای بشریت و به رژیم کودک کش صهیون و حامیان خون‌آشام آنها هشدار می‌دهیم اگر دست از کودک کشی و بمباران مناطق غیرنظامی غزه دست بر ندارد از جبهه مقاومت مشت آهنین و پتک پولادین دریافت می‌کنند.

امام‌جمعه چهاربرج با تأکید بر اینکه در شرایط کنونی “وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا” شعار تمام کشورهای اسلامی باشد، افزود: دشمن سیاست تفرقه بین مسلمین را همیشه در دست دارد تا قدرت عظیم جهان اسلام را از بین ببرد و در سایه این تفرقه مسلمین، به کودکان و نوامیس مسلمین رحم نکند.

وی گفت: وحدتی که ید واحده در برابر تهدیدها و دشمنی‌ها پدید آوَرَد و بر سر شیطان مجسّم، آمریکای متجاوز و غدّار و سگ زنجیری‌اش رژیم صهیونیستی، رعدآسا فریاد کشد و در برابر زورگویی‌ها، شجاعانه سینه سپر کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=26889

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.