تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

شکست تیم ملی والیبال اندونزی در مقابل چین

  • کد خبر : 16366
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
شکست تیم ملی والیبال اندونزی در مقابل چین

به گزارش پایگاه خبری اروم نیوز؛ دیدار دو تیم چین و اندونزی از ساعت ۱۳:۱۵ روز شنبه در سالن سه‌هزارنفری شهیدان آهن‌دوست ارومیه آغاز شد؛ در حالیکه به نظر می‌رسید تیم چین در این بازی، برد راحتی را داشته باشد، در نهایت به‌سختی با نتیجه سه بر دو پیروز شد. ست نخست این دیدار تیم […]

به گزارش پایگاه خبری اروم نیوز؛ دیدار دو تیم چین و اندونزی از ساعت ۱۳:۱۵ روز شنبه در سالن سه‌هزارنفری شهیدان آهن‌دوست ارومیه آغاز شد؛ در حالیکه به نظر می‌رسید تیم چین در این بازی، برد راحتی را داشته باشد، در نهایت به‌سختی با نتیجه سه بر دو پیروز شد.

ست نخست این دیدار تیم چین بازی را خوب آغاز کرد و با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به برتری رسید؛ اما در ست دوم تیم اندونزی بازی بهتری از خود نشان داد و توانست با نتیجه مشابه ۲۵ بر ۲۲ چین را شکست دهد.

ست سوم هم مطابق انتظار پیش رفت و چین با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شد؛ اما در ست چهارم تیم اندونزی پابه‌پای چین آمد و در نهایت با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ پیروز شد تا بازی به ست پنجم کشیده شود.

در ست پنجم هم تیم اندونزی بسیار خوب ظاهر شد ولی نتوانست در امتیازات پایانی پابه‌پای چین پیش برود و با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ بازی را واگذار کرد تا چین هم مثل ژاپن بازی نخست را با برد آغاز کرده باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=16366

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.