تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

شعار سال نشان‌دهنده ضرورت کار جهادی است

  • کد خبر : 56044
  • ۰۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
شعار سال نشان‌دهنده ضرورت کار جهادی است
امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: شعار سال نشان‌دهنده ضرورت کار جهادی در حوزه اقتصادی بوده و تحقق شعار سال در گرو رفع موانع تولید است.

ماموستا مامد کلشی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «اروم نیوز»، با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار کرد: این نامگذاری نشان‌دهنده ضرورت کار جهادی در حوزه اقتصادی بوده و تحقق شعار سال در گرو رفع موانع تولید است.

وی تصریح کرد: هر سال در نخستین لحظات سال نو، رهبر فرزانه انقلاب در پیامی به عموم مردم ایران، با نام‌گذاری سال جدید، مسیر حرکت یکساله‌ کشور را مشخص می‌کنند.

امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه تصریح کرد: با توجه به نام‌گذاری شعار سال‌های اخیر، اقتصاد، معیشت و رفاه مردم از اهمیت بالایی نزد مقام معظم رهبری برخوردار بوده و نشانه پذیرفتن اولویت شعار سال این است که همه دستگاه‌ها باید پای کار بیایند و از همه امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری استفاده شود.

وی بیان کرد: تمامی نامگذاری‌های مقام معظم رهبری بر اساس شرایط داخلی و خارجی و نیاز کشور صورت می‌گیرد و همه باید برای تحقق آن تلاش کنند.

کلشی‌نژاد عنوان کرد: با توجه به انتخاب شعار سال توسط مقام معظم رهبری و نامی که انتخاب شده است حاکی از دغدغه وی نسبت به مشکلات و معیشت مردم است بنابراین مسئولان کشوری و استانی باید این موضوع را مدنظر قرار دهند.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین حل مشکل تولید این است که خود مردم به میدان بیایند. مشارکت مردم، یعنی اقتصاد مردمی و در اقتصاد مقاومتی هم که رهبری انقلاب سیاست‌های آن را ابلاغ کردند، از مهم‌ترین بحث‌های آن اقتصاد مردمی و دانش بنیان مطرح بوده است.

کلشی‌نژاد عنوان کرد: اگر در اقتصاد قرار باشد دولت و مسئولان رقیب مردم باشد، مردم وارد صحنه نشده و سرمایه‌گذاری لازم را انجام نمی‌دهند و در نتیجه مشکلات اقتصادی ادامه پیدا می‌کند اما رفع موانع تولید باعث رشد تولید شده و منجر به خودکفایی می‌شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: معظم‌له با تاکید بر اینکه جهش در تولید بدون حضور مردم در اقتصاد و عرصه تولید امکان‌پذیر نیست و باید موانع حضور مردم در بخش تولید برطرف شود و ظرفیت‌های بزرگ مردمی فعال شوند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=56044

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.