تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

ششمین جشنواره گیلاس در اشنویه از ۱۴ تا ۱۶ تیرماه آغاز به کار کرد + عکس

  • کد خبر : 10371
  • ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰
ششمین جشنواره گیلاس در اشنویه از ۱۴ تا ۱۶ تیرماه آغاز به کار کرد + عکس

به گزارش پایگاه خبری اروم نیوز؛ عصر امروز جشنواره گیلاس با حضور مسئولان کشوری و استانی از تاریخ ۱۴ تا ۱۶ تیر آغاز به کار کرد. در این جشنواره سه روزە، همراه با برپایی بیش از 50 غرفه مختلف در حوزه‌های محصولات باغی، صنایع‌دستی، تولیدات لبنی و مواردی چون موسیقی، هەڵپەرکێ، شعر و برنامه‌های متنوع […]

به گزارش پایگاه خبری اروم نیوز؛ عصر امروز جشنواره گیلاس با حضور مسئولان کشوری و استانی از تاریخ ۱۴ تا ۱۶ تیر آغاز به کار کرد.

در این جشنواره سه روزە، همراه با برپایی بیش از 50 غرفه مختلف در حوزه‌های محصولات باغی، صنایع‌دستی، تولیدات لبنی و مواردی چون موسیقی، هەڵپەرکێ، شعر و برنامه‌های متنوع فرهنگی دیگر برگزار می‌شود.

در این رویداد، علاوە بر حضور شهروندان، ده‌ها تن از مقامات رسمی، سرمایه‌گذاران، فعالان اقتصادی، ده‌ها رسانە و خبرگزاری رسمی و محلی حضور دارند.

همچنین در این جشنواره 50 غرفه شامل غرفه‌های میوه، صنایع‌دستی، غذاهای محلی، نقاشی، خوشنویسی، خشکبار و غیره دایر خواهند بود.

 

سه گروه موسیقی در این سه روز با برنامه‌های شاد و متنوع حضور داشته و اوقات مفرحی را برای میهمانان و بازدیدکنندگان جشنواره رقم خواهند زد.

 

معرفی پتانسیل‌ها و زمینه‌های متعدد سرمایە‌گذاری در اشنویە بخش مهمی از این جشنوارە خواهد بوددر کنار برنامه‌های جشنواره، مهمانان می‌توانند با حضور در گردشگاه‌های اشنویه چون جنگل میرآباد، پارک قلاتوک و منطقه مندانان و چل‌آشان گلاز از آب و هوای خنک و اکسیژن خالص منطقه استفاده کنند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=10371

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.