تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

سرانه آموزشی در پلدشت بالاتر از میانگین کشوری است

  • کد خبر : 7594
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
سرانه آموزشی در پلدشت بالاتر از میانگین کشوری است

به گزارش اروم نیوز به نقل از آراز سسی، علی مطهری در حاشیه سفر به شهرستان پلدشت در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در حال نیازمند ساخت چهار هزار و 500 باب کلاس هستیم تا به سرانه فضای آموزشی کشور برسیم. وی تصریح کرد: امسال بیش از یک هزار و 600 نفر استخدام آزاد تحت […]

به گزارش اروم نیوز به نقل از آراز سسی، علی مطهری در حاشیه سفر به شهرستان پلدشت در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در حال نیازمند ساخت چهار هزار و 500 باب کلاس هستیم تا به سرانه فضای آموزشی کشور برسیم.

وی تصریح کرد: امسال بیش از یک هزار و 600 نفر استخدام آزاد تحت عنوان ماده 28 داریم و آزمون کتبی آن برگزار شده است و مراحل گزینش آن به‌زودی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: براین‌اساس 718 نفر نیرو برای مقطع ابتدایی جذب می‌شود و مابقی نیروها سهمیه سطح متوسطه اول و دوم، فنی و حرفه‌ای و کاردانش است و همچنین آگهی جذب 960 نفر هم به‌زودی منتشر می‌شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش آذربایجان غربی در خصوص جذب نیرو از دانشگاه فرهنگیان افزود: امسال بیش از یک هزار نفر نیز از طریق دانشگاه فرهنگیان جذب می‌شود.

مطهری در خصوص سرانه فضای آموزشی گفت: سرانه فضای آموزشی در شهرستان پلدشت بالغ بر ۶.۲ مترمربع به‌ازای هر دانش‌آموز است که این سرانه به ترتیب در استان 2/4 و کشور 2/5 است.

وی تصریح کرد: البته این آمار سرانه مدارس روستایی و شهری به‌صورت مشترک است و این سرانه به‌تنهایی در سطح شهر پایین بوده و نیازمند اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام دراسرع‌وقت هستیم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان آذربایجان غربی با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام در سطح آذربایجان غربی افزود: کلاس‌های نیمه‌تمام در سطح استان بیش از یک هزار 600 باب است و امیدواریم تا پایان سال 400 کلاس را تحویل دهیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=7594

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.