تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

سامان‌دهی مسجد جامع ارومیه با همكاری شهرداری در حال انجام است

  • کد خبر : 15647
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
سامان‌دهی مسجد جامع ارومیه با همكاری شهرداری در حال انجام است

به‌گزارش پایگاه خبری اروم نیوز؛ مرتضی صفری در حاشیه بازدید از روند سامان‌دهی مسجد جامع ارومیه اظهار کرد: سامان‌دهی این مسجد از اردیبهشت ماه سال جاری پس از انتشار اخباری مبنی بر تجمع معتادان در محوطه پشتی آن با همکاری شهرداری ارومیه آغاز شد. مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: در نخستین گام […]

به‌گزارش پایگاه خبری اروم نیوز؛ مرتضی صفری در حاشیه بازدید از روند سامان‌دهی مسجد جامع ارومیه اظهار کرد: سامان‌دهی این مسجد از اردیبهشت ماه سال جاری پس از انتشار اخباری مبنی بر تجمع معتادان در محوطه پشتی آن با همکاری شهرداری ارومیه آغاز شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: در نخستین گام پاک‌سازی اطراف مسجد از زباله‌ها انجام و دیوار نوشته‌های روی آن پاک شد و سپس با ایجاد دیوار حائل از حضور معتادان متجاهر در اطراف این مسجد جلوگیری شد.

وی تصریح کرد: همچنین با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری معتادان متجاهر با همکاری یگان حفاظت اداره‌کل و مشارکت نیروی انتظامی گام دیگری برای جمع‌آوری معتادان در اطراف این مسجد برداشته شد.

صفری عنوان کرد: نورپردازی و نصب دوربین در اطراف مسجد جامع ارومیه از جمله دیگر اقدامات انجام شده برای سامان‌دهی این اثر تاریخی بوده و تاکنون ۳۰ میلیارد ریال برای این منظور هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد زیرساخت‌های گردشگری برای شب‌مانی گردشگران در ارومیه یکی از نیازهای اصلی در این حوزه است که در این راستا در کنار وجود جاذبه‌های تاریخی و گردشگری برای ایجاد مراکز تفریحی و سرگرمی در استان برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=15647

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.