تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

رویکرد غرب در برابر “حجاب” عوام‌فریبانه است

  • کد خبر : 3972
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱:۲۷
رویکرد غرب در برابر “حجاب” عوام‌فریبانه است

به گزارش اروم نیوز حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی امام‌جمعه شهر خوی در گفت‌وگو با خبرنگار آذرباخیش اظهار داشت: هر نظام اجتماعی، دارای الگوها و هنجارهای متعارف و مورد قبول خود است که فاصله‌گرفتن از آنها انحراف و کج‌روی محسوب می‌شود. وی افزود: به هر میزانی که بشر از آموزه‌های آسمانی فاصله بگیرد، بر تنوع و تکثر انحرافات […]

به گزارش اروم نیوز حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی امام‌جمعه شهر خوی در گفت‌وگو با خبرنگار آذرباخیش اظهار داشت: هر نظام اجتماعی، دارای الگوها و هنجارهای متعارف و مورد قبول خود است که فاصله‌گرفتن از آنها انحراف و کج‌روی محسوب می‌شود.

وی افزود: به هر میزانی که بشر از آموزه‌های آسمانی فاصله بگیرد، بر تنوع و تکثر انحرافات و کژروی‌ها افزوده می‌شود.

امام‌جمعه خوی با اشاره به فواید حجاب در جامعه نیز گفت: به‌هرحال فرهنگ حجاب و رعایت پوشش اسلامی به حیث نظری و عملی دارای فواید و آثار ارزشمندی است که وجود این آثار و برکات اصل حجاب را ارزشمند نموده و آن را قابل‌دفاع و حمایت کرده است.

وی رویکرد غرب در قبال حجاب را یک فریب عوامانه دانست و اظهار داشت: رسانه‌ها با ارائه یک مجموعه سازمان‌یافته فرهنگی بر پایه مدل ایدئولوژیک غرب، طرح­واره و افکار قالبی ای را به جوامع دیکته می‌کنند که اعضای آن بدون تجربه و درک مستقیم خود از حجاب، مقولاتی چون ضد حقوق بشر بودن، تروریسم، بنیادگرایی، خشونت و.. را به حجاب منتسب می‌کنند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=3972

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.