تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

روند احداث مجتمع صنوف آلاینده از سر گرفته می‌شود

  • کد خبر : 21861
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۰۰
روند احداث مجتمع صنوف آلاینده از سر گرفته می‌شود

رئیس مجمع عمومی صنوف آلاینده بوکان از آغاز به کار دوباره روند احداث مجتمع صنوف آلاینده ژینگه پاریز این شهرستان طی ماه آینده خبر داد.

به گزارش اروم نیوز، بهمن کُردی بوکانی در گفتگو با خبرنگار کانی پرس، گفت: هیئت‌مدیره جدید سال گذشته این پروژه ۱۹ هکتاری را پس از پنج سال رکود و توقف با بدهکاری به سه شرکت پیمانکاری، فقدان اسناد فنی، ۱۷۵ عضو بدهکار و تنها ۳۰ میلیون تومان موجودی اعتبار از هیئت‌مدیره سابق تحویل گرفت.

مجری احداث مجتمع صنوف آلاینده بوکان افزود: در ادامه فراخوان عمومی برای استخدام نیروی انسانی شرکت، بازطراحی نقشه‌های اجرایی باهدف کاهش قابل‌توجه حجم مصالح موردنیاز و عقد دو قرارداد با پیمانکار جدید به عنوان اقدامات اولیه هیئت‌مدیره جدید در بدو آغاز بکار انجام شد.

کُردی بوکانی با بیان اینکه در نتیجه تعامل و تلاش ۹۵ درصد از بدهی ۱۷۵ نفر عضو وصول شده و بدهی سه شرکت پیمانکاری نیز تسویه شده است، افزود: اسفندماه سال گذشته نیز اجرای واحدهای ناقص این پروژه به‌صورت کامل به اتمام رسید.

رئیس هیئت‌مدیره ژینگه پارێز بوکان اظهار کرد: اکنون به یاری اعضای شرکت، مسئولانِ همراه و کادر اجرایی، پروژه شهرک صنوف آلاینده بوکان بر مدار ساخت و توسعه قرارگرفتن است.

وی ادامه داد: عملیات ساخت آن در چند نقطه پروژه در حال اجرا است و در صورت تخصیص اعتبار و توجه ویژه مسئولان مربوطه، آرزوی دیرینه اعضای شرکت محقق می‌شود.

رئیس مجمع‌عمومی ژینگه پارێز بوکان با بیان اینکه با اتمام این پروژه بزرگ اقتصادی بی‌تردید بوکان از جنبه‌های اقتصادی، ترافیکی و منظر شهری دگرگون می‌شود، افزود: بهره‌برداری از این مجتمع که می‌تواند برای ۱۲ هزار نفر اشتغال پایدار ایجاد کند نگاه ویژه مدیران استانی را نیز می‌طلبد.

وی عنوان کرد: هم اکنون جدای از آغاز دوباره احداث فیزیکی پروژه، نهاد‌های خدمات رسان همچون برق و آبفای شهرستان بوکان نیز در حال تلاش برای رفع مشکلات این دو آیتم مهم در سطح مجتمع هستند.

عملیات اجرایی پروژه احداث شهرک صنوف آلاینده «ژینگه پارێز» بوکان حدود ۱۰ سال قبل و در سال ۹۳ باهدف انتقال نمایشگاه‌ها و واحدهای صنعتی خودرو و دیگر مشاغل صنعتی آلاینده به خارج از شهر در زمینی به مساحت ۱۹ هکتار در ابتدای جاده بوکان – سقز آغاز شده است.

این پروژه بزرگ هم اکنون با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی روبه‌رو است و این مهم با همکاری نهاد‌های خدمات‌رسان و همچنین مدیریت استانی و شهرستانی می‌تواند تسریع یابد و در آینده ای نزدیک شاهد تغییر وضعیت فعلی بوکان در همه زمینه‌ها باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=21861

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.