تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

رودخانه زرینه‌رود میاندوآب ساماندهی می‌شود

  • کد خبر : 26173
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
رودخانه زرینه‌رود میاندوآب ساماندهی می‌شود

شهردار میاندوآب گفت: فاز جدید طرح ساماندهی و ساحل‌سازی رودخانه زرینه‌رود میاندوآب اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «اروم نیوز»، بابک محمدزاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر، اظهار کرد: رودخانه زرینه‌رود میاندوآب و ساحل زیبای آن یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در این شهرستان به شمار می‌رود.

شهردار میاندوآب با اشاره به اینکه طرح ساماندهی و ساحل‌سازی رودخانه زرینه‌رود این شهرستان در سال‌های گذشته آغاز شده بود، افزود: طرح ساماندهی و ساحل‌سازی رودخانه زرینه‌رود میاندوآب یکی از آرزوهای دیرین مردم میاندوآب بوده که چند سال نیمه‌کاره رها شده است.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری در دوره جدید، احیای طرح ساحل‌سازی و ساماندهی رودخانه زرینه‌رود است که با جدیت موردتوجه قرار می‌گیرد.

محمدزاده با اشاره به بازدیدی که با همراهی رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از این طرح داشت، تصریح کرد: در این راستا مقرر شد تا فاز جدید طرح ساماندهی و ساحل‌سازی رودخانه زرینه‌رود میاندوآب از آبگیر لیلان چای تا ابتدای شهربازی و میدان امام علی (ع) اجرا شود.

شهردار میاندوآب اظهار کرد: ایجاد مراکز تفریحی و جذب گردشگر و زیباسازی ساحل رودخانه زرینه‌رود میاندوآب از اهداف اجرای این طرح است.

رودخانه زرینه‌رود به همراه رودخانه سیمینه‌رود، دو رود خروشان میاندوآب هستند که استفاده از ظرفیت این دو رودخانه با ساحل‌سازی و ساماندهی آن می‌تواند نقش بسزایی در رونق گردشگری و توسعه اقتصادی میاندوآب داشته باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=26173

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.